Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne mogu zatvoriti!

Jolie

Streetstyle

Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne mogu zatvoriti!

Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne mogu zatvoriti!

Naravno da je riječ o još jednom marketinškom triku!

Odlučile ste se za shopping (planirani ili neplanirani, svejedno), ušetale u svoju omiljenu prodavaonicu, pomno pregledale što biste mogle uzeti i zaputile se prema kabini da na miru sve isprobate. Potegnete zastor na jednu stranu, rupa, potegnete na drugu, opet rupa i morate se pomiriti sa činjenicom da vas izvana netko može vidjeti. Tome nadodajte činjenicu da i u ženskoj kabini redovito možete naletjeti na muškarce koji dolaze kao pratnja svojim djevojkama (Zašto ih vodite? Čemu? Jesu li zaista svi toliko modno osviješteni da vam moraju dati prolaz za određeni odjevni komad?) i jasno vam je da s postupkom isprobavanja morate požuriti.

Iako niste sigurne u potpunosti što točno uzeti, kako vam stoji i vjerojatno osjećate da vam treba još vremena, ipak se zaputite sa svojim novim komadima prema blagajni.

Upravo ste podlegle jednom od glavnih trikova kojima se kupci tjeraju na brže i nepromišljene odluke. Kabine za isprobavanje imaju brojne detalje koji će vas natjerati na kupovinu, zapravo cijela prodavaonica je složena na način da vas ponuka na trošenje, ali to je već preopširna tema. Dakle, osim ogledala na kojima ćete izgledati uže (jeste li ikada nakon kupovine probale nešto doma i shvatile da nije baš isto, okej je, ali izgledalo je puno bolje u prodavaonici), glazbe kojoj je cilj da vas ubaci u “poznato” okruženje, svjetla koje će redovito padati na tijelo tako da izgleda bolje, veliki faktor su i vrata ili zastor vaše kabine za isprobavanje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ʟᴀʏʟᴀ ☾ (@laylamarlene) on

Gotovo je pa nemoguće naletjeti na vrata koja se u potpunosti mogu zatvoriti ili na zastor koji može stvoriti privatnost (to nije slučaj s high end prodavaonicama, ali ne brinite, i oni imaju trikove). Ovdje naravno nije  riječ o slučajnosti već vam se pokušava stvoriti dojam da vas netko može vidjeti i da imate osjećaj da predugo tamo stojite. Takav pritisak redovito vodi k tome da se brže odlučite na kupnju, što samo po sebi nije loše, ali tjera vas na bržu kupnju stvari koje vam nužno ne trebaju ili ih zapravo ne želite.

Kako se boriti protiv toga? Sljedeći put u kabini nemojte manično potezati zastor i pitati se “pa zar nisu još imali 20 centimetara tkanine” i imajte na umu da imate pravo tamo biti koliko god želite dok ne donesete odluku!

 






Sandale uz H&M-a stvorene su za zabave
Nova DeLight kolekcija donosi prekrasne svevremenske komade
Mekani keksići od vanilije
Najpoželjnije party haljine dolaze u crnoj boji
Taman za party sezonu! Ovo su proizvodi koji će vam pomoći da izgledate kao da ste se naspavali
Guliver ima sniženje do 70 posto na novu kolekciju!
WOW! Melvita ima stvarno preslatke blagdanske pakete
U samom centru Zagreba otvoren butik da da!, nova modna adresa koju će obožavati trendseteri

Pročitajte



<
Jolie prepopruka