• Jolie
  • Moda

Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne mogu zatvoriti!

Naravno da je riječ o još jednom marketinškom triku!

Odlučile ste se za shopping (planirani ili neplanirani, svejedno), ušetale u svoju omiljenu prodavaonicu, pomno pregledale što biste mogle uzeti i zaputile se prema kabini da na miru sve isprobate. Potegnete zastor na jednu stranu, rupa, potegnete na drugu, opet rupa i morate se pomiriti sa činjenicom da vas izvana netko može vidjeti. Tome nadodajte činjenicu da i u ženskoj kabini redovito možete naletjeti na muškarce koji dolaze kao pratnja svojim djevojkama (Zašto ih vodite? Čemu? Jesu li zaista svi toliko modno osviješteni da vam moraju dati prolaz za određeni odjevni komad?) i jasno vam je da s postupkom isprobavanja morate požuriti.

Iako niste sigurne u potpunosti što točno uzeti, kako vam stoji i vjerojatno osjećate da vam treba još vremena, ipak se zaputite sa svojim novim komadima prema blagajni.

Upravo ste podlegle jednom od glavnih trikova kojima se kupci tjeraju na brže i nepromišljene odluke. Kabine za isprobavanje imaju brojne detalje koji će vas natjerati na kupovinu, zapravo cijela prodavaonica je složena na način da vas ponuka na trošenje, ali to je već preopširna tema. Dakle, osim ogledala na kojima ćete izgledati uže (jeste li ikada nakon kupovine probale nešto doma i shvatile da nije baš isto, okej je, ali izgledalo je puno bolje u prodavaonici), glazbe kojoj je cilj da vas ubaci u “poznato” okruženje, svjetla koje će redovito padati na tijelo tako da izgleda bolje, veliki faktor su i vrata ili zastor vaše kabine za isprobavanje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ʟᴀʏʟᴀ ☾ (@laylamarlene) on

Gotovo je pa nemoguće naletjeti na vrata koja se u potpunosti mogu zatvoriti ili na zastor koji može stvoriti privatnost (to nije slučaj s high end prodavaonicama, ali ne brinite, i oni imaju trikove). Ovdje naravno nije  riječ o slučajnosti već vam se pokušava stvoriti dojam da vas netko može vidjeti i da imate osjećaj da predugo tamo stojite. Takav pritisak redovito vodi k tome da se brže odlučite na kupnju, što samo po sebi nije loše, ali tjera vas na bržu kupnju stvari koje vam nužno ne trebaju ili ih zapravo ne želite.

Kako se boriti protiv toga? Sljedeći put u kabini nemojte manično potezati zastor i pitati se “pa zar nisu još imali 20 centimetara tkanine” i imajte na umu da imate pravo tamo biti koliko god želite dok ne donesete odluku!

 

Moda Streetstyle Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne...

povezano

Trending

Najljepše cipele za prijelazno razdoblje iz high street...

Cipele s otvorenom petom, takozvane slingback salonke, model su koji je najzastupljeniji upravo u prijelaznim razdobljima, a prednost im je ta što ih zapravo...

Želite izgubiti kilograme? Krenite uz ova 4 jednostavna...

Uz male korekcije u ishrani, svakako pronađite pola sata dnevno za hodanje ili bilo kakvu tjelesnu aktivnost koja vam odgovara. Nema preskakanja obroka Svaki dan doručkujte...

Zarina nova kampanja pokazuje zašto obožavamo jesen

Ako ljeto volimo zbog jednostavnosti u odijevanju, onda jesen obožavamo zbog svih mogućnosti slojevitog odijevanja i igranja s više komada. Jesen u svojim početcima redovito...

Nova MAC kolekcija inspirirana je Tarot kartama

Ako pratite korejsku beauty scenu, velike su šanse da ste uočili make up artisticu Pony iz Seoula koja na svom YouTube kanalu dijeli transformacije...

Sve nijanse smeđe boje! Pronađite ideju za balayage...

Smeđa boja možda zvuči dosadno, ali zapravo kada razmislite pruža brojne opcije u obliku raznih nijansi poput karamela, meda, cimeta i slično, a dodatan...

Jednostavan recept za džem od smokava

Kraj ljeta i početak jeseni uvijek su rezervirani za pravljene zimnice da bismo što duže mogli uživati u ljetnim plodovima. Džemovi su svakako omiljeni...

Facebook

75,228ObožavateljiLajkaj

instagram

31,5k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke