• Jolie
  • Moda

Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne mogu zatvoriti!

Naravno da je riječ o još jednom marketinškom triku!

Odlučile ste se za shopping (planirani ili neplanirani, svejedno), ušetale u svoju omiljenu prodavaonicu, pomno pregledale što biste mogle uzeti i zaputile se prema kabini da na miru sve isprobate. Potegnete zastor na jednu stranu, rupa, potegnete na drugu, opet rupa i morate se pomiriti sa činjenicom da vas izvana netko može vidjeti. Tome nadodajte činjenicu da i u ženskoj kabini redovito možete naletjeti na muškarce koji dolaze kao pratnja svojim djevojkama (Zašto ih vodite? Čemu? Jesu li zaista svi toliko modno osviješteni da vam moraju dati prolaz za određeni odjevni komad?) i jasno vam je da s postupkom isprobavanja morate požuriti.

Iako niste sigurne u potpunosti što točno uzeti, kako vam stoji i vjerojatno osjećate da vam treba još vremena, ipak se zaputite sa svojim novim komadima prema blagajni.

Upravo ste podlegle jednom od glavnih trikova kojima se kupci tjeraju na brže i nepromišljene odluke. Kabine za isprobavanje imaju brojne detalje koji će vas natjerati na kupovinu, zapravo cijela prodavaonica je složena na način da vas ponuka na trošenje, ali to je već preopširna tema. Dakle, osim ogledala na kojima ćete izgledati uže (jeste li ikada nakon kupovine probale nešto doma i shvatile da nije baš isto, okej je, ali izgledalo je puno bolje u prodavaonici), glazbe kojoj je cilj da vas ubaci u “poznato” okruženje, svjetla koje će redovito padati na tijelo tako da izgleda bolje, veliki faktor su i vrata ili zastor vaše kabine za isprobavanje.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ʟᴀʏʟᴀ ☾ (@laylamarlene) on

Gotovo je pa nemoguće naletjeti na vrata koja se u potpunosti mogu zatvoriti ili na zastor koji može stvoriti privatnost (to nije slučaj s high end prodavaonicama, ali ne brinite, i oni imaju trikove). Ovdje naravno nije  riječ o slučajnosti već vam se pokušava stvoriti dojam da vas netko može vidjeti i da imate osjećaj da predugo tamo stojite. Takav pritisak redovito vodi k tome da se brže odlučite na kupnju, što samo po sebi nije loše, ali tjera vas na bržu kupnju stvari koje vam nužno ne trebaju ili ih zapravo ne želite.

Kako se boriti protiv toga? Sljedeći put u kabini nemojte manično potezati zastor i pitati se “pa zar nisu još imali 20 centimetara tkanine” i imajte na umu da imate pravo tamo biti koliko god želite dok ne donesete odluku!

 

Moda Streetstyle Aha! Napokon smo shvatili zašto se kabine i zavjese u prodavaonicama ne...

povezano

Trending

Genijalan projekt mladih učiteljica doveo je jogu u...

Radeći za računalom u zatvorenim prostorijama, često bez dovoljno kisika i pod konkretnim stresom, neminovno nam opada efikasnost rada. Akumulirajući stres i duga razdoblja...

Omiljeni ljubavni filmovi iz 80-tih

Iako su nas zadnjih dana razveselili sunce i visoke temperature, jesen je stigla, polako nam se približava razdoblje kad nas kiša i niže temperature...

Divni kaputi u boji iz novih kolekcija

Kaput je jedan od odjevnih predmeta koji postaje glavni komad u zimskim danima bez kojeg ne napuštamo topli dom pa je zato jako važno...

Španjolski filmovi u kinu Kinoteka – od klasika...

Ciklus u utorak 15. listopada u 20 sati otvara drama Júlia Ist (2017.), redateljice Elene Martin koja prati mladu studenticu arhitekture u traženju odgovora...

Nicole Scherzinger ima kupaonicu iz snova, morate je...

Pjevačica Nicole Scherzinger za časopis Allure i njihov segment "Beauty Spaces" na You Tube-u otkrila je kako izgleda kupaonica u njenom domu koju je...

Severina pokazala kako izgledaju pripreme za nadolazeću regionalnu...

Do početka velike i najspektakularnije Severinine turneje do sada, pod nazivom 'The Magic Tour', ostalo je svega malo više od mjesec dana. Pripreme su...

Facebook

75,763ObožavateljiLajkaj

instagram

31,9k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke