Jimmy Choo vratio je kultne modele štikli kakve je nosila i Carrie u ‘Seksu i gradu’!

Legendarno lijepe cipele.

Svi znamo za brendove cipela Manolo Blahnik i Jimmy Choo – prvenstveno zato što smo odrastali gledajući ‘Seks i grad’ u kojem je modele štikli s ovim dizajnerskim potpisima neprestano nosila legendarna Carrie Bradshaw. I upravo sada, 30 godina od osnutka Jimmy Choo brenda, proslavljene Carriene štikle vraćaju se na scenu!

Naime, brend je odlučio u prodaju vratiti neke svoje kultne modele, točnije njih 8! Radi se o arhivskim modelima iz 90-ih i 2000-tih, a koji su obilježili početke brenda te proslavljenu TV seriju. Radi se zapravo o limitiranoj ediciji legendarnih dizajna koji su sada osvježeni suvremenim materijalima i luksuznom izradom, ali s očuvanim prepoznatljivim siluetama.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jimmy Choo (@jimmychoo)

Kolekcija uključuje modele poput ‘The Slide’ iz 1999., elegantne sandale s tankim remenčićima koje su bile must-have komad za svaku modnu entuzijasticu tog vremena. Tu je i ‘The Boot’ iz 2000., visoka čizma koju su nosile ikone stila poput Carrie Bradshaw i Jennifer Aniston, te ‘The Bow’ s prepoznatljivim satenskim ukrasom koji dodaje dozu romantike svakom outfitu. Model ‘The Leo’ iz 1998. posebno je poznat po pojavljivanju u uvodnoj špici serije ‘Seks i grad’, gdje ga Carrie nosi s neodoljivim šarmom. Zanimljivo, model ‘72138’ iz 1998., izrađen od brušene kože u lavanda nijansi, bio je dio nezaboravne scene u kojoj Carrie gubi cipelu dok trči za trajektom, izgovarajući legendarnu rečenicu: ‘Čekaj! Izgubila sam svoj Choo!’

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jimmy Choo (@jimmychoo)

Svaki model iz ove kolekcije zadržava autentičnost originalnog dizajna, ali je prilagođen suvremenim standardima luksuza i udobnosti. Cijene se kreću od 650 do 1.500 eura, a model ‘The Flower’ iz 2001. već je rasprodan, što svjedoči o velikom interesu za ovu nostalgičnu kolekciju.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jimmy Choo (@jimmychoo)

Jimmy Choo nije samo brend cipela; to je simbol elegancije i sofisticiranosti koji je oblikovao modne trendove kroz desetljeća. Od trenutka kada je Tamara Mellon, tadašnja urednica modnih dodataka u Vogueu, prepoznala talent Jimmyja Chooa i s njim osnovala brend 1996., do današnjih dana kada Sandra Choi, njegova nećakinja, vodi kreativni smjer brenda, Jimmy Choo ostaje sinonim za luksuznu obuću.

Ova arhivska kolekcija nije samo modni povratak u prošlost, već i prilika da se prisjetimo kako su određeni modeli cipela oblikovali stilove i trendove – te kako i danas izgledaju genijalno, iako su kreirani prije skoro 3 desetljeća.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Jimmy Choo (@jimmychoo)

ModaTrendoviJimmy Choo vratio je kultne modele štikli kakve je nosila i Carrie...

Ivica Kovačević potvrđuje: Optical Express pruža savršen pogled

Dvadeset godina kontinuiranog rasta i razvoja rezultiralo je statusom vodeće oftalmološke poliklinike u regiji, poznate po svojoj izvrsnosti i inovativnosti. Poliklinika pruža vrhunske oftalmološke...

Facebook

100,860FanovaLajkaj