• Jolie
  • Moda

Kolekcija nakita koja će uljepšati svaki proljetni outfit

Odavno je poznato da je nakit ženin saveznik. Njegov oblik, veličina ili boja, puno govori o karakteru i ukusu osobe koja ga nosi. Nije tajna da se žene vole osjećati lijepo i samopouzdano, a upravo je pravi izbor nakita često ogledalo onoga što svaka žena nosi u sebi.

Brend pod nazivom Karat, koji broji skoro sedamdesetogodišnju tradiciju vrijednu svake pažnje predstavio je dugoočekivanu kolekciju ‘Golden hour’, koja donosi 18 karatnu pozlatu već poznatih srebrnih kolekcija „Like a star“, „Geometry“ i „Edgy Perls“. Osim proslavljenih prstenčića i statement naušnica, ‘Golden hour’ kolekcija donosi i nove modele: „Želja mi je bila pomoći u vječnoj ženskoj dvojbi u kojoj želimo naušnice za ‘van’, a trebaju nam diskretnije naušnice za posao. Novost su 2u1 naušnice koje možete sastaviti u viseće naušnice ili nositi kao studs na uhu. To nam u praksi znači da možemo biti diskretne u uredu i sastaviti glam opciju dok se vozimo na afterwork party“ – ističe Rene Krasnić Velicki, vlasnica obiteljske proizvodnje Karat nakita.

 

Trend u nakitu je i dalje ‘više je više’, ekspolzija prstenja na rukama, layering na vratu i koja narukvica kao ‘cherry on top’, a upravo je to na najbolji mogući način, pozirajući ispred fotoobjektiva, dočarala Ivana Mišerić, prelijepa radijska voditeljica, zaštitno lice branda Karat. Na pitanje kako je došlo do suradnje, Mišerić uz osmijeh priča: ”Kad me Rene nazvala čak nisam prvo pogledala nakit, nego sam slušala nju da ju osjetim. I to mi je prvo sjelo. Onda sam otišla u Osijek vidjeti proizvodnju i upoznati cijeli tim i malo je reći da sam se zaljubila. Ovo je vrhunska priča, topla, obiteljska iza koje stoje vrijedni ljudi koji rade prekrasan nakit. I jedna snažna mlada žena koja to sve gura”.

I upravo tu snagu žena naglašavaju Ivana i Rene kroz koncept ‘žene koja sama sebi kupuje nakit i ne čega nekoga drugoga da to napravi.’ Upravo su žene te koje imaju moć mijenjati društvo, podizati kolektivnu svijest, stvarati nove generacije. I baš zbog toga žene trebaju znati koliko vrijede i biti ponajprije saveznice same sebi.

Kako ovaj dizajnerski nakit nosi i puno dublje značenje, da se zaključiti da je Karat puno više od nakita. Karat je moderni ‘bunt’ žene koja  više ne robuje trendovima i društvu, već konačno prihvaća samu sebe i postaje sretna.

 

 

Okom vidljive čarolije uspomena, možete pronaći i na Instagram i Facebook stranicama, a uskoro i na webshopu www.zlatarnicekarat.com

Moda Trendovi Kolekcija nakita koja će uljepšati svaki proljetni outfit

povezano

Trending

Najbolje parke iz high street ponude

Svake jeseni parke preplave ulice jer su praktičan komad koji uvijek rado nosimo. Uz one klasične zelene modele, ove sezone high street brendovi su...

U Primark je stigao Harry Potter adventski kalendar

Ljubitelji Harryja Pottera znaju da se u Primarku uvijek mogu naći i odjevni komadi, ali predmeti za uređenje doma koji su vezani za ovu...

Par proizvoda, ali kako izgledaju! Victoria Beckham lansirala...

U sklopu svog istoimenog modnog brenda, Victoria Beckham ranije ove godine najavila je lansiranje beauty kolekcije koja je sada ugledala svjetlo dana kao dio...

Vjenčanice s Asosa nikad nisu izgledale ovako lijepo!

Odabir vjenčanice sigurno je jedan od najuzbudljivijih izbora u pripremi vjenčanja. Danas je ponuda toliko široka da vam s jedne strane daje veliki broj...

Zara Home ima novu jesensku kampanju

Kampanje Zare Home uvijek su odlična doza inspiracije za uređenje životnog prostora i mnogi komadi koje predstave u kampanji rado i često postanu sastavni...

Kako su brokat i svila postali must-have ove...

Došlo je vrijeme da se redizajniramo u stilu starih majstora renesanse i baroka, a to je najbolje učiniti noseći raskošne svilene haljine u čarobnom...

Facebook

75,568ObožavateljiLajkaj

instagram

31,7k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke