Maus Maky je brend sunčanih naočala o kojem se trenutno jako puno priča

…a imamo osjećaj da je ovo tek početak!

Zahvaljujući rastu društvenih mreža, napose Instagrama, puno je lakše prepoznati trendove i zapravo je jako lako uočiti ono što ljudi obožavaju – pogotovo kada su u pitanju modni komadi i dodatci. Upravu u skupinu zapaženih modnih dodataka svrstao se jedan brend koji je hrabro iz Hrvatske stupio na međunarodno tržište i vrlo brzo stekao prepoznatljiv status te postao predmet želja svih onih koji paze na estetiku svih detalja u svom životu.

Maus Maky je brend sunčanih naočala koji je svoje poslovanje utemeljio na jednostavnom principu, a to je da je superiorna kvaliteta na prvom mjestu i to je vidljivo na svakom detalju (klik OVDJE i naručite svoje Maus Maky sunčane naočale uz mega popust od 70%!).

Okviri su napravljeni od nehrđajućeg čelika dok je visokokvalitetna leća izrađena od mineralnog stakla s visokom otpornosti na ogrebotine i UVA, UVB zaštitom. Da se pazilo na svaki detalj dokaz je i kožna futrola koja dolazi s krpicom za čišćenje i koja će na elegantan način pohraniti vaše naočale.

U tijeku je ljetna rasprodaja, klik OVDJE i naručite svoje Maus Maky sunčane naočale uz popust od 70%!

Ništa manje nije važan ni dizajn pa se kolekcija temelji na kultnim oblicima naočala kao što su Aviator i CatEye. Ideja koja leži iza ove moderne interpretacije klasičnih oblika je ta da će lako pristajati svim oblicima lica, a uz to, bez problema ih možete uklopiti u svoj svakodnevan stil koji ćete ovim naočalama dignuti na jednu novu razinu.

Lagane i ugodne za nošenje, napravljene od najkvalitetnijih materijala koji garantiraju trajnost, odlične kombinacije boja, bezvremenski dizajn, samo su neke od karakteristika koje će vas privući brendu Maus Maky. Obavezno provjerite njihovu ponudu i pronađite svoje nove najdraže sunčane naočale!

P.S. U tijeku je ljetna rasprodaja, klik OVDJE naručite svoje Maus Maky sunčane naočale uz popust od 70%!

FotoPR
ModaTrendoviMaus Maky je brend sunčanih naočala o kojem se trenutno jako puno...

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Favbet zabavne igre na utakmici NK Rijeka i NK Osijek animirale 5000 navijača

S ciljem da na što više utakmica animiraju vjerne navijače, Favbet je sa zabavnim aktivnostima, prošlu subotu, na utakmici Rijeka-Osijek ponovio uspjeh fun cornera....

Kultni cast se vraća: Jedan od najromantičnijih božićnih filmova dobiva svoj nastavak!

Sedamnaest godina nakon što je ugledao svijetlo dana, odnosno doživio svoju premijeru u kino dvorana diljem svijeta, romantičan božićni film ‘The Holiday’ dobiva svoj...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram