Dizajner Mihailo Anušić slavi deset godina svojeg brenda Mihano Momosa novom kolekcijom prigodno nazvanom “Decennium”.
“Prošlo je 10 godina. Iako zvuči nadrealno, već punih deset godina dijelimo svoju viziju. Ovo putovanje donijelo nam je toliko zadovoljstva, a nekako osjećamo da naša kreativnost tek dobiva svoj trenutak. Čini se skoro dekadentnim da smo u prilici proslaviti ovo desetljeće i nastaviti kreirati”, poručuju iz brenda i odgovaraju na pitanje kako je do toga došlo: “Ako se osvrnemo na naš put, možda otkrijemo u kojem smjeru nas dalje vodi. Od samog početka Mihano Momose, mnogo je simbolike stajalo iza našeg rada. “Olivera”, naziv naše prve kolekcije, ime Mihailove majke, kao simbol najčistijeg oblika ljubavi. Cvijet, simbol vječne evolucije, ustrajnosti i rasta. Perje, simbol pokreta i istinske slobode. Asimetrija, simbol svega nepredvidivog i potrage za ravnotežom. Svi ovi simboli uzimali su mnogo oblika tijekom 10 godina. I kako se sve drugo mijenjalo, mijenjali su se i simboli. Evoluirali su s nama i s vremenom izrastali u novi estetski izražaj. A opet, toliko toga je ostalo isto – vrijednosti, strast i sama simbolika.”
Nova kolekcija, prikladno nazvana “Decennium” objedinjuje sve što je brend bio i sve što teži da postane. Jednostavnost koja odjekuje sofisticiranošću i nepretencioznim luksuzom. Vjenčanice dominiraju kolekcijom kao najviši oblik luksuznog ugađanja sebi.
I svi simboli su i dalje tu, iako u novom obliku. Perje, samo kao nagovještaj, delikatan detalj na složenom modelu, sa asimetrično plasiranim krugovima. Cvjetovi, koji ukrašavaju topove, ali se također koriste za izvanrednu izradu haute couture haljine.