Najmekši i najtopliji ‘cosy’ ogrtači za udobne self-care trenutke

Objektivno jedini odjevni komad koji nam treba ove zime.

Nikad više vremena nismo provodili kod kuće pa nije ni čudno da je ove godine rastući modni trend bio onaj loungeweara, tj. udobne kućne odjeće koju možemo nositi od jutra do večeri. Topli materijali pooput frotira, pliša i baršuna, pletivo, široki krojevi koji ne stišću tijelo – to su bili ključni elementi odjeće koju smo nosili u 2020.

S obzirom na hladne temperature i tmurne dane, sada više no obično žudimo za udobnošću i cosy zimskom atmosferom. Idealnu večer zamišljamo uz vatricu, omiljeni film i vruću šalicu kakaa, a jutarnja rutina nam se pak sastoji od ispijanja kvalitetnih kava ili čajeva dok još ležimo u pidžami. Sve u svemu, u stresnoj godini na izmaku smo naučili cijeniti male životne radosti i trenutke uživanja. Self-care rituali nikada nisu bili od veće važnosti.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli REZORT Collection (@rezortcollection)

Toga su svjesni i poznati high street brendovi specijalizirani za kućnu odjeću, pidžame i donje rublje, jer su nam  ove sezone ponudili obilje odličnih fluffy komada i kućnih ogrtača kao stvorenih za snena jutra, kućne spa tretmane i ležanje pred TV-om. Realno gledano, investiranje u kvalitetan i topli kućni ogrtač itekako je isplativo. Ipak se radi o svestranom komadu koji nam pruža veliku ugodu tijekom nošenja.

Izdvojili smo stoga deset lijepih modela kućnih i kupaonskih ogrtača iz ponude popularnih  brendova, a sve ih pronađite u nastavku.

Oysho 229 kuna
Oysho 169 kuna
Oysho 449 kuna
Oysho 229 kuna
Women’s Secret 27 eura
Women’s Secret 30 eura
Women’s Secret 30 eura
Reserved 259 kuna
Tezenis 200 kuna
Tezenis 149 kuna
ModaTrendoviNajmekši i najtopliji 'cosy' ogrtači za udobne self-care trenutke

Volumen, boje i stav – trendovi za kosu ove jeseni i zime

Kada govorimo o trendovima za kosu ove sezone, Josip Mirković, renomirani frizer i kolorist iz JO.salona u Zagrebu, donosi nam pregled najnovijih stilova i boja koji će...

Donacije ovog hrvatskog brenda nastavljaju se već 7. godinu za redom

Već sedmu godinu zaredom, Creaticon, tvrtka koja stoji iza hrvatskih brendova Skintegra i Skinlick nastavlja tradiciju doniranja prema udrugama i azilima koji se brinu o napuštenim životinjama.   Ove...

Facebook

99,687FanovaLajkaj