Primark je napravio ‘fluffy’ set za chillanje po doma i u njemu želimo provesti jesen

U nježnoj rozoj boji...

Sada kada nam se i kalendarski približava jesen možemo se pozabaviti svim onim sitnicama koje će uljepšati naše životno okruženje. Jedna od najvećih prednosti jeseni i hladnih dana jest da možemo lagano usporiti i posvetiti se vremenu koje ćemo provesti u udobnosti vlastitog doma. Bilo da se radi o omiljenoj seriji, knjigama koje želite pročitati, isprobavanju toplih napitaka… za onu pravu atmosferu bitno je misliti i na udobnost!

Ovaj put našu pažnju je ukrao predivan set iz Primarka u kojem možemo zamisliti ležerne jesenske dane i koji, makar je riječ samo o odjevnom predmetu, može barem malo olakšati izazovan period koji svi zajedno prolazimo.

 

View this post on Instagram

 

Yep – the fluffiest, cosiest set of our dreams has just landed ? Prices from £7/€8/$9 #Primark #NewIn

A post shared by Primark (@primark) on

Neki će brzo uočiti da set koji uključuje hlače, majicu i ogrtač od mekanog i toplog materijala neodoljivo podsjeća na “Cozy” kolekciju koja je lansirana pod okriljem brenda Skims u vlasništvu Kim Kardashian. Najveća razlika odnosi se na izbor boja i cijenu – za ovaj set u Primarku potrebno je izdvojiti oko osam eura po komadu i trenutno dolazi samo u nježnoj rozoj boji.

Nije to jedina pidžama, odnosno “set za chillanje” koji bismo rado udomili iz Primarka jer se u njihovoj ponudi krije još mnoštvo preslatkih opcija, i što je najbolje, nijedna ne prelazi cijenu od 10 eura… Pogledajte ih u nastavku!

ModaTrendoviPrimark je napravio 'fluffy' set za chillanje po doma i u njemu...

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj