Savršene tenisice za sve modne kombinacije

Tenisice, donedavni simbol sportskih aktivnosti, rekreacije i slobodnog vremena, do prije nekoliko sezona teško da smo mogli zamisliti na revijama visoke mode, bok uz bok klasičnim odijelima u kojima ćemo odlaziti na posao i sastanke, ili uz haljine u kojima ćemo proslavljati bitne trenutke u životu.

No, malo pomalo, tenisice su se zahvaljujući modnim eksperimentima ”uvukle” u sve sfere društvenog života te postale statement komad koji uvijek daje onaj završni touch. Među prvim brendovima koji su prepoznali ovu modnu prekretnicu te svoje kolekcije prilagodili trendu svakako je Skechers. Brend koji je sinonim za udobnost, postao je sinonim i za najupečatljivije tenisice ove sezone.

Iako je još prije dva desetljeća nagovijestio trend tenisica s podebljanim potplatom, ponovnim oživljavanjem D’Lites tenisica cijelu je priču zaokružio različitim kolorističkim varijantama. Široka paleta svih kombinacija boja zavladala je ulicama svjetskih metropola, čiji je dašak na naše ulice dovela Isabella Rakonić,naša najpoznatija modna blogerica, čiji je Instagram profil već dugo vremena prava modna destinacija na koju odlazimo u potrazi za inspiracijom i zanimljivim modnim kombinacijama. A ako ste u potrazi za jed(i)nim tenisicama u kojima možete otići u šetnju, na posao ili večeru, posjetite jedno od Skechers ili ShoeBeDo prodajnih mjesta ili samo klik udaljen webshop www.shoebedo.com

ModaTrendoviSavršene tenisice za sve modne kombinacije

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj