Trend “ružnih” tenisica se nastavlja, a ove su nam jako slatke!

Glomazne, šarene, trendi tenisice, zavladale su ulicama svih gradova ove sezone. Apsolutni su must have i predmet žudnje među populacijom svih uzrasta, a pogotovo mlađih, modno osviještenih žena i muškaraca.

Već je poznato da Skechers iz kolekcije u kolekciju jednostavno oduševljava, a ove je sezone jedan od definitivno najudobnijih brendova na tržištu, u kolaboraciji s ‘One Piece’, lansirao svoju najnoviju D’Lites kolekciju. Inspiracija za kolekciju bila je istoimena, dugotrajna anime serija ‘One Piece’ koja svojom popularnošću ovoj novoj, maštovitoj kolekciji daje jednu potpuno novu dimenziju.

Specifičnost ovih velikih tenisica je debeli potplat koji ne prolazi nezapaženo. Kombinacije boja, od baby plave do nježno roze, crne, bijele i hrabro spajanje nespojivog, također su karakteristike koje ih čine toliko popularnima. Nakon što su osvojile modne metropole poput Azije, SAD-a, Kanade i Europe, anime modeli Skechers X One Piece stigle su u ShoeBeDo dućane i polako, ali sigurno, počinju vladati ulicama diljem Hrvatske. Ovo su tenisice koje se savršeno spajaju sa svim modnim kombinacijama, radilo se o haljini ili trapericama, pa čak i o odijelu ili nekom sasvim sportskom izdanju. Sve ovisi o vama, kako ćete ih nositi jer koliko god se jednostavno odjenuli, one će zaokružiti cijeli styling i učiniti vas modnim znalcima bez puno truda.

Skechers

ShoeBeDo dućani i webshop www.shoebedo.com mjesta su gdje možete potražiti svoj par i samouvjereno šetati ulicama svoga grada noseći na nogama dašak Japana, zaustavljajući poglede gdje god se pojavili.

Skechers
Skechers
Skechers
Skechers
Skechers
Skechers
Skechers
Skechers
Skechers
ModaTrendoviTrend "ružnih" tenisica se nastavlja, a ove su nam jako slatke!

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Novi Garnierov noćni serum za posvjetljivanje radi dok vi spavate

Kao rezultat svakodnevnog suočavanja s mnoštvom vanjskih čimbenika, kao što su UV zrake, zagađenje i toksini naša koža s vremenom može izgubiti sjaj i...

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram