U Mangu smo pronašli preslatke buce koje ljepotom mogu parirati Uggsicama ili Inuikki čizmama!

Preslatke, a znatno jeftinije!

Rijetko koji model zimske obuće je toliko popularan kao što su to klasične Uggsice ili Inuikki čizmice. Ove tople buce od kože i vune oduševljavaju iz sezone u sezonu, a trendseterice im se svake godine rado vraćaju. Iako mnogi smatraju kako ove cipele nemaju lijep oblik ni formu te da ne laskaju pretjerano ženskoj nozi, činjenica je da ni Uggsice ni Inuikkice ne silaze s lista najtraženijih modela obuće diljem svijeta.

High street ponuda krcata sličnim modelima obuće

No, iako su tople, udobne i jako meke, cijena im nije mala pa se mnogi predomišljaju je li ta obuća zapravo vrijedna investicije. Srećom, danas više ne moramo previše razmišljati o tome hoćemo li su priuštiti lijepe tople buce jer je high street ponuda krcata sličnim modelima obuće, a koji dolaze po znatno nižim cijenama. Jedan takav model buca, a koji nam je odmah ukrao srce, smo pronašli i na Mangovom webshopu.

Naime, radi se o bucama napravljenima od ovčje kože, a koje su postavljene toplim umjetnim ovčjim runom te na prednjoj strani imaju vezice koje im daju izgled indijanske ili eskimske obuće. Dolaze po cijeni od 753 kune, a možete ih naručiti putem ovog linka.

S obzirom da su napravljene od prave antilop kože, ova cijena za njih nije prevelika, a u opisu artikla na Mangovom webshopu stoji da ih se ne smije izlagati kiši, ali da se s njima može hodati po snijegu. Ove smeđe buce treba zaštiti od vlage te ća vas dugo služiti – grijati vam stopala dok šećete i za najhladnijih zimskih dana. Nisu li slatke?

FotoMango
ModaTrendoviU Mangu smo pronašli preslatke buce koje ljepotom mogu parirati Uggsicama ili...

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Pitali smo stručnjaka kako riješiti problem osjetljivosti zuba

Ovaj neugodan osjećaj može značajno utjecati na svakodnevni život, ometajući uživanje u hrani i piću te čak izazivajući nelagodu prilikom obavljanja osnovnih oralnih higijenskih...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Sanjate o popularnim Louboutin štiklama? Zara ima kopiju jednog modela

Posljednjih godina neprestano se priča o 'duplićima' odnosno 'dupe' trendu koji zapravo označava tendenciju high street brendova da kopiraju luksuzne, 'IT' modne artikle te...

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram