Najljepše doba godine u punom je jeku. Okićeni izlozi i ulice grada izgledaju čarobno, a ne nedostaje i božićnih proslava, okupljanja s prijateljima i obitelji, poslovnih domjenaka i koncerata. Svaka pripadnica ljepšeg spola itekako zna da u tom periodu ne preostaje drugo, nego lijepo se urediti i uživati u svakom događanju koje slijedi. Izabrati i uložiti pametno, misao je kojom se vodi svatko tko voli kvalitetu i vrhunsku izradu. Posjedovati komade koji su vječni, polako ali sigurno postaje trend kojim se vodi sve više dama koje pomno biraju što će se nalaziti u njihovim ormarima.
Upravo tom mišlju, već godinama, vodi se i poznati hrvatski brend DeLight čija je zimska kolekcija uvijek iznova bogata, bezvremenska te toliko kvalitetna da klijentice unaprijed planiraju nabavku svog kaputa kako bi bile sigurne da će ga uspjeti “uloviti” prije nego se rasproda. Naime, količine su limitirane i neke od boja kaputa rasprodaju se i prije negoli se izlože u trgovini. Vrhunskim tkaninama nitko ne odolijeva, a upravo su one srž svake kolekcije jer DeLight kaputi, osim što izgledaju prekrasno, oni zaista i griju.
Ova kampanja se bazira na kaputima, sakoima te odijelima koji su oplemenjeni “festive“ dodirom. Crno šljokasto odijelo ne prolazi nezamijećeno, a ljubičasti i zlatni Ann Marie sako, koji je sastavljen od metaliziranih niti je zaista ljubav na prvi pogled. Vuneno odijelo Maxim crvene boje apsolutni je must have i nezaobilazni dio iskonskog božićnog looka – sako na jednoredno kopčanje kao i hlače ravnih nogavica, dio su tog novog modela odijela koji dolazi iz DeLight kreativne radionice.
Glazbena diva Tatjana Matejaš Cameron zasjala kao zvijezda kampanje
Zvijezda ove zimske priče je Tatjana Matejaš Cameron, poznata kao Tajči. Glazbena diva savršeno se snašla u ovoj ulozi koju je odigrala po prvi put u svojoj karijeri, a između nje i DeLighta, postoji jedna posebna veza. „Uvijek se osjećam lijepo i sigurno u DeLight kreacijama, ali u ovoj kolekciji sam posebno osjetila kako odražava našu žensku snagu, izdržljivost kroz životne zime, a opet ističe prirodnu ljepotu i jarkim bojama inspirira životu radost. Najdraži komad iz ove kolekcije mi je crno šljokasto odijelo, dok se najugodnije osjećam u crvenom Andrej kaputu i crvenom odijelu, i vjerujem da se to može osjetiti i na fotografijama“ – zaključuje Tajči.
Sama kampanja snimljena je u showroomu dizajnerskog studija TriKa (www.trika.hr). Fotografije potpisuje Franjo Matković, a styling Slađana Divjak. Za make-up i styling kose bile su zadužene Petra Sever i Iva Kada (Frizerski studio Glamour).
“Zimska je kolekcija tradicionalno najveći ponos DeLighta. U ovoj se kolekciji nalaze odjevni komadi koji pokazuju našu umješnost u proizvodnji i dokaz su posvećenosti kupcu, kvalitete izrade i vrhunskih tkanina koje su potpuno prirodnog podrijetla. Uvijek ističem kako naši kaputi zaista griju i svake sezone se trudimo dobaviti još kvalitetnije i luksuznije tkanine kako bismo našim klijenticama ponudili najbolji proizvod na tržištu” – dodaje Ivan Friščić, vlasnik i dizajner brenda DeLight.
Kada govorimo o kaputima, tu su kaput Andrej u zelenoj boji sastavljen od 40% runske vune, 30% mohera, 20% alpake i 10% kašmira kao i Ann Marie kaput na dvoredno kopčanje u rozoj boji. Kaput Andrej u crvenoj verziji istkan je od vlakana sastavljenih od 50% baby lame, 40% runske vune i 10% kašmira te ljubičasti Andrej od 40% runske vune, 30% mohera, 20% alpake i 10% kašmira). U zimskoj kolekciji nalaze se i kaputi u beige, crnoj, tamnosivoj, svijetlosivoj i tamnoplavoj boji, a cijela kolekcija dostupna je fizičkoj DeLight trgovini u Vlaškoj 6 u Zagrebu.