Zarina nova kampanja pokazuje zašto obožavamo jesen

Komadi koje možete kombinirati na mali milijun načina.

Ako ljeto volimo zbog jednostavnosti u odijevanju, onda jesen obožavamo zbog svih mogućnosti slojevitog odijevanja i igranja s više komada.

Jesen u svojim početcima redovito znači vremenske prilike koje su idealne za spajanje naizgled “nespojivih” komada kao što su ljetne sandale i topla pletiva ili čizme i kratke haljine ili suknje, a upravo je u tom smjeru razmišljala Zara u najnovijem jesenskom editorijalu koji je osvanuo na njihovim stranicama pod nazivom “A Vision of Autumn”. Iako ovaj high street brend nema naviku predstavljati sveukupnu jesensku i zimsku kolekciju već rade po principu čestih uvođenja noviteta, ovaj editorijal će poslužiti kao dobra nit vodilja u sve ono što nas uskoro čeka. Vizuale pogledajte u nastavku:

 

FotoZara
ModaTrendoviZarina nova kampanja pokazuje zašto obožavamo jesen

Ovacije za ‘Tvorničke postavke’ Ksenije Marinković na početku nove kazališne sezone

Riječ je o predstavi 'Tvorničke postavke', redateljskom kazališnom prvijencu Ksenije Marinković, jedne od naših najboljih kazališnih i filmskih glumica. Ako je suditi po reakcijama publike...

Facebook

88,138FanovaLajkaj

instagram