• Jolie
  • Moda

12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

One imaju svoju definiciju mode!

Drugačijom kampanjom hrvatski modni brend DeLight  predstavlja ono što moda uistinu treba biti – osjećaj! Od prvog dana kada je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati modu za stvarne, ali samosvjesne i odlučne žene. Žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje slijepo ne slijede trendove, ali žele u svom ormaru vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih materijala, nosivu u svako doba dana, i odjeću koja laska ženskoj figuri. Kao predvodnici trendova prvi su u sezoni jesen-zima 2016-2017. izbacili power suit koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije, a kaputi od kašmira i vune koji odišu luksuzom i elegancijom nalaze se na listi želja mnogih žena.

Dunja Tadić

„Odavno je poznato da ono što nosite utječe ne samo na percepciju ljudi o vama, nego i na vas same. Naša misija je žene učiniti sretnima. Ne stremimo kreacijama koje se obuku jednom i nikada više. Našim kolekcijama želimo vratiti duh nekih prošlih desetljeća kada se promišljalo o modi, kada su žene nosile odjeću krojenu po mjeri i pažljivo je kombinirale s modnim dodacima. Smatramo da smo u protekle dvije godine i uspjeli u tome. Naše klijentice DeLight komade nose iz sezone u sezonu s istim oduševljenjem i srećom kao i prvoga dana. I zato smo se odlučili za ovakvu kampanju kojom želimo pokazati kako DeLight nije samo odjeća, DeLight je osjećaj.“ – pojasnio je Ivan Friščić, kreativni direktor brenda, ideju za kampanju.

Iza dvanaest vizuala stoji 12 različitih žena, 12 sudbina, 12 poslovnih uspjeha; i na koncu, 12 žena koje prepoznaju DeLight od njegovih početaka. Andrea Andrassy svoju ljubav prema DeLightu prenijela je i na mamu. Pravnici, gospođi Branki Andrassy kaput i mala crna haljina među najdražim su komadima u ormaru, a kako se osjeća u njima primjete i ljudi oko nje jer baš u DeLight komadima primi najviše komplimenata. Andrea, zaštitno lice dvije DeLight kampanje ne krije svoje oduševljenje svakom kolekcijom i svakim komadom u kojem je „delightful“. Talentirana mlada glumica Tara Rosandić prepoznatljiva je po svom lepršavom stilu, DeLight haljine obožava, posebno bijelu kreiranu posebno za nju u kojoj se osjeća kao istinska diva iz nekih prošlih vremena. A  „moćno“ je osjećaj koji DeLight power suit izaziva u poduzetnici i vlasnici lanca slastičarnica, gospođi Martini Bračić.

Željana Bolanča

Nepobjediva, strastvena, elegantna, luksuzna samo su još neki osjećaji koje DeLight odjeća izaziva, a ovih 12 žena, zaštitnih lica ove kampanje složne su u tome da je moda za njih upravo taj osjećaj i emocija koju su pokazale u ovoj kampanji. Cilj DeLight tima je ženstvenim krojevima, modernim dizajnom i prirodnim materijalima svaku ženu prije svega obući u osjećaj nepobjedivosti i posebnosti. Ta nepobjedivost istaknuta je i kroz  Yves Saint Laurent makeup koji svakoj ženi dopušta da bude najbolja verzija sebe i da naglasi svoju individualnost.

Gina Victoria Damjanović

Tara Rosandić

Sanja Vejnović

Sanja Miletić

Mila Elegović

Martina Bračić

Branka Andrassy

Andrea Andrassy

Ana Rucner

Ana First

Autor fotografija:       Matea Smolčić Senčer

Video:                         Marko Gregurića (www.samojako.co).

Frizure:                       Josip Mirković za Fabula de Forma   

Make up:                    Ines Krajnović

Moda Moda vijesti 12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

povezano

[]
1 Step 1

POPUST -60%

ZA IZBJELJIVANJE ZUBI I ČIŠĆENJE KAMENCA

Ime
Prezime
fingerprint
Kontakt telefon
phone
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Trending

Koje high street parfeme vrijedi isprobati?

Kada se priča o izboru parfema, često ćete čuti savjete kako to nije jednostavna odluka i zaista je potrebno dobro razmisliti koji parfem izabrati...

Što morate imati na umu pri izboru nakita...

Hrana, glazba, fotograf, vjenčanica...  ...samo su neki od većih detalja koje je potrebno na vrijeme osigurati da bi sve proteklo u najboljem redu. Zasigurno...

Je li vam zaista potrebna odvojena krema za...

Je li krema za područje oko očiju zapravo "obična" krema pakirana u manju i redovito skuplju ambalažu? Kozmetičke kompanije tvrde da vam je potrebna odvojena...

Grižnja savjesti ako ne radimo dok ne umremo...

Čitajte kolumnu Tipkovnicom razlivene misli naše kolumnistice Andree Tintor koju pratite i na blogu Razlivena Tinta, kao i na Facebooku i Instagramu. Moderna filozofija kaže kako radne navike čine...

Ljetni komadi na sniženju! Što je pametno uhvatiti...

Temperature su već tolike da se skoro čini logično izbjeći vanjska druženja i povući se u prostore s klima uređajima, makar dok ne padne...

Dočekajte ljeto preplanuli! Ovo su najbolji pekmezi za...

Prije kupovine pekmeza morate na umu imati par činjenica; pekmez vas neće zaštiti od štetnog sunčevog zračenja tako da uz njega svakako koristite kremu...

Facebook

74,011ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

jolie preporuke