12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

Jolie

Moda vijesti

12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

12 stvarnih žena u emotivnoj kampanji hrvatskog modnog brenda DeLight

One imaju svoju definiciju mode!

Drugačijom kampanjom hrvatski modni brend DeLight  predstavlja ono što moda uistinu treba biti – osjećaj! Od prvog dana kada je stupio na scenu, DeLight ima jasan cilj – stvarati i kreirati modu za stvarne, ali samosvjesne i odlučne žene. Žene koje znaju što žele, žene izgrađenog stila koje slijepo ne slijede trendove, ali žele u svom ormaru vrhunski krojenu odjeću izrađenu od najboljih materijala, nosivu u svako doba dana, i odjeću koja laska ženskoj figuri. Kao predvodnici trendova prvi su u sezoni jesen-zima 2016-2017. izbacili power suit koji je do danas ostao najtraženiji i najprodavaniji dio svake kolekcije, a kaputi od kašmira i vune koji odišu luksuzom i elegancijom nalaze se na listi želja mnogih žena.

Dunja Tadić

„Odavno je poznato da ono što nosite utječe ne samo na percepciju ljudi o vama, nego i na vas same. Naša misija je žene učiniti sretnima. Ne stremimo kreacijama koje se obuku jednom i nikada više. Našim kolekcijama želimo vratiti duh nekih prošlih desetljeća kada se promišljalo o modi, kada su žene nosile odjeću krojenu po mjeri i pažljivo je kombinirale s modnim dodacima. Smatramo da smo u protekle dvije godine i uspjeli u tome. Naše klijentice DeLight komade nose iz sezone u sezonu s istim oduševljenjem i srećom kao i prvoga dana. I zato smo se odlučili za ovakvu kampanju kojom želimo pokazati kako DeLight nije samo odjeća, DeLight je osjećaj.“ – pojasnio je Ivan Friščić, kreativni direktor brenda, ideju za kampanju.

Iza dvanaest vizuala stoji 12 različitih žena, 12 sudbina, 12 poslovnih uspjeha; i na koncu, 12 žena koje prepoznaju DeLight od njegovih početaka. Andrea Andrassy svoju ljubav prema DeLightu prenijela je i na mamu. Pravnici, gospođi Branki Andrassy kaput i mala crna haljina među najdražim su komadima u ormaru, a kako se osjeća u njima primjete i ljudi oko nje jer baš u DeLight komadima primi najviše komplimenata. Andrea, zaštitno lice dvije DeLight kampanje ne krije svoje oduševljenje svakom kolekcijom i svakim komadom u kojem je „delightful“. Talentirana mlada glumica Tara Rosandić prepoznatljiva je po svom lepršavom stilu, DeLight haljine obožava, posebno bijelu kreiranu posebno za nju u kojoj se osjeća kao istinska diva iz nekih prošlih vremena. A  „moćno“ je osjećaj koji DeLight power suit izaziva u poduzetnici i vlasnici lanca slastičarnica, gospođi Martini Bračić.

Željana Bolanča

Nepobjediva, strastvena, elegantna, luksuzna samo su još neki osjećaji koje DeLight odjeća izaziva, a ovih 12 žena, zaštitnih lica ove kampanje složne su u tome da je moda za njih upravo taj osjećaj i emocija koju su pokazale u ovoj kampanji. Cilj DeLight tima je ženstvenim krojevima, modernim dizajnom i prirodnim materijalima svaku ženu prije svega obući u osjećaj nepobjedivosti i posebnosti. Ta nepobjedivost istaknuta je i kroz  Yves Saint Laurent makeup koji svakoj ženi dopušta da bude najbolja verzija sebe i da naglasi svoju individualnost.

Gina Victoria Damjanović
Tara Rosandić
Sanja Vejnović
Sanja Miletić
Mila Elegović
Martina Bračić
Branka Andrassy
Andrea Andrassy
Ana Rucner
Ana First

Autor fotografija:       Matea Smolčić Senčer

Video:                         Marko Gregurića (www.samojako.co).

Frizure:                       Josip Mirković za Fabula de Forma   

Make up:                    Ines Krajnović







Što je to liposukcijska dijeta i koji su to mitovi o mršavljenju? Novo izdanje Ženske priče otkriva sve na temu
eNVy room predstavio najveću kolekciju vjenčanica dosad
Nove kolekcije poznatih brendova donose odlične modele kombinezona
IKEA ima fantastično posuđe koje će se uklopiti u svaki dom
Ove stvari ljudi s odličnim Instagram profilima nikada ne objavljuju
Jeste li čuli za “Hair Plopping” metodu za kovrčavu kosu?
Nova kolekcija Reebok x Victoria Beckham privlači odličnim modelima za treniranje
U 2019. odbaci tampone i uloške, vrijeme je za menstrualnu čašicu!
Drvene torbice iz Zare osvajaju na prvi pogled!
Stradivarius i ove godine ima prekrasne planere

Pročitajte


<
Jolie prepopruka