BiteMyStyle u kampanji za proljeće i ljeto šljokicama prkosi novim životnim izazovima

U vremenu kada je moda pala u drugi plan i životni prioriteti nam se preslažu, svojom novom kampanjom za kolekciju proljeće/ljeto 2020., dizajner Zoran Aragović za svoj brand BiteMyStyle, dokazao je još jednom da moda doista mora biti dio današnjice jer može unijeti radost u naše živote i postati nam točka gledišta s koje ćemo prkositi ovim vremenima.

Kao savršena kulisa za snimanje kolekcije za aktualnu sezonu pokazao se interijer i eksterijer frizerskog salona Fabula de forma s kojim poznati dizajner već dugi niz godina surađuje na brojnim snimanjima i revijama. Kolekcija je koloristički podijeljena u dva dijela – jedan u pastelnijim tonovima i jedan u tamnijim u kojem dominiraju crna, tamnoplava i ljubičasta boja. Vođeni tom podjelom, stvarana je i kulisa kampanje. Za “topliju” modnu priču poslužila je pozadina s drvenim elementima, dok su drugoj pozadina bili metal i aluminij kao hladni materijali.

S obzirom na to da je kolekcija inspirirana 80-im godinama i disco erom, i šminka i frizura prate motiv proljetno-ljetnih kreacija. Kosa je naglašenog volumena, tzv. afro looka, dok je make up koloristički jak s naglašenim očima. Kolekcija je vrlo nosiva, mladenačka, karakterističnih lepršavih i fluidnih formi s kojima Aragović i dalje koketira u kombinaciji s geometrijskim elementima prugica i točki. Novitet je da su sada izrađene u glitteru s kojim u obliku aplikacija ukrašava odjevne predmete. Upravo su šljokice ono što se dominantno provlači kroz cijelu kolekciju, pa su njima dekorirani ovratnici, manžete ili pak rubovi haljina i suknji.

Sama scenografija kampanje je jednostavna, a fotografije prizivaju pozitivnu energiju 80-ih. Vraćanjem u prošlost, poruka je jasna – u trenucima kada nam je stres na vrhuncu, a briga postala dio svakodnevice, moramo izdvojiti vrijeme za sebe u kojem ćemo se zabaviti i osjećati poput disco dive spremne za party, naravno, uz mjere opreza.

Već niz sezona BiteMyStyle radi s istim timom suradnika, pa je tako za fotografiju bio zadužen Denis Butorac, za make up Ivana Bilandžija Billy, dok je kosa rad Katice Topčić za Kevin Murphy Hrvatska. Uloge zaštitnih lica BiteMyStyle kolekcije za proljeće/ljeto 2020. pripale su manekenkama Luni Valas i Katarini Mamić iz Talia Model.

Moda Moda vijesti BiteMyStyle u kampanji za proljeće i ljeto šljokicama prkosi novim životnim izazovima

povezano

jolie preporuke

Zdrave zobene palačinke od samo četiri sastojka

Nažalost, zbog ubrzanog načina života većina ljudi za doručak bira brze opcije koje je najlakše napraviti ili pojesti na putu do posla (sendviči, pahuljice...

Ovogodišnji program Ljetne scene Amadeo održat će se u prostoru atrija Galerije Klovićevi Dvori

Potres koji je pogodio Zagreb 22. ožujka ove godine učinio je dugogodišnji dom Ljetne Scene Amadeo u atriju Hrvatskoga prirodoslovnog muzeja neupotrebljivim za održavanje...

Nove torbe iz Zare koje su nam ukrale pažnju

Ako ste u potrazi za novom torbicom, jedna od destinacija koju je pametno posjetiti je svakako Zara jer je u svojim novitetima predstavila nekoliko...

Trending

Kako odviknuti dijete od pelena?

Možda niste znali, ali sredinom pedesetih godina prošlog stoljeća, kažu industrijski povjesničari, jedan američki gigant zamislio je higijenski proizvod koji bi štedio vrijeme, koji...

Dvije hrvatske plaže među top 25 najljepših europskih plaža!

„Najnovija objava jednog od najutjecajnijih i najčitanijih američkih magazina za putovanja potvrđuje kako Hrvatska zadržava vidljivost i pozitivan imidž na američkom tržištu. Unatoč trenutnoj...

Odlična vijest za sve filmoljupce: CineStar nakon pet mjeseci otvara svoja kina

Najveći kinoprikazivač otvorit će napokon svoje dvorane nakon što je jučer Hrvatski zavod za javno zdravstvo, uz suradnju s Ministarstvom kulture i medija RH i...

Facebook

82,984ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Kako odviknuti dijete od pelena?

Možda niste znali, ali sredinom pedesetih godina prošlog stoljeća, kažu industrijski povjesničari, jedan američki gigant zamislio je higijenski proizvod koji bi štedio vrijeme, koji...

Dvije hrvatske plaže među top 25 najljepših europskih plaža!

„Najnovija objava jednog od najutjecajnijih i najčitanijih američkih magazina za putovanja potvrđuje kako Hrvatska zadržava vidljivost i pozitivan imidž na američkom tržištu. Unatoč trenutnoj...

Odlična vijest za sve filmoljupce: CineStar nakon pet mjeseci otvara svoja kina

Najveći kinoprikazivač otvorit će napokon svoje dvorane nakon što je jučer Hrvatski zavod za javno zdravstvo, uz suradnju s Ministarstvom kulture i medija RH i...