Božićna kolekcija brenda My Choice u kombinaciji keramike i heklanog konca

Dvije kreativne Slavonke ponovno oduševljavaju svojom suradnjom

Uspješna hrvatska manekenka, influencerica i dizajnerica modnih dodataka, Lidija Lešić, u pravo vrijeme donosi novu kolekciju nakita pod svojim brendom My Choice. Božićna kolekcija sastavljena je od nekoliko divnih komada naušnica koje krasi već prepoznatljivi dizajn i unikatna izrada. Za kreativne vizuale i fotografije kampanje zaslužna je Ana Bacinger koja je zajedno sa Slavicom Valdec kao modelom idealno uhvatila elegantan i blagdanski duh kolekcije.

Ova božićna kolekcija rezultat je još jedne suradnje dviju kreativnih Slavonki – Lidije i Ivane Zulumović. Upravo zbog toga simpatično “drugo” ime brenda Slavonika dobiva jednu potpuno drugačiju dimenziju i snagu. Kolekcija se sastoji od kompletno ručno izrađenih naušnica s kombinacijom heklanog konca i pažljivo iscrtane keramike kojom je Ivana Zulumović (vlasnica Studija Jasmin 1159) zaokružila cijeli proizvod. Sam proces izrade naušnica, od skica do gotovog proizvoda, traje od 7 do 8 dana budući da se radi o kompletno ručnoj izradi.

Ove upečatljive naušnice nose dozu minimalističkog luksuza zahvaljujući zlatnom pamučnom koncu isheklanom u dvije različite mustre. A delikatno i precizno izrađena keramika dolazi u bojama koje nas na prvi pogled podsjećaju na svima najljepše doba godine. Crvena, zelena, plava, bijela i neizostavna crna boja u kombinaciji sa zlatnim koncem zaista čine bezvremenske komade nakita koji će podići svaku modnu kombinaciju ovi blagdana, ali i dugo nakon njih.

Bez obzira želimo li ih vidjeti na sebi ili nama dragim osobama, čini se da će ovi pomno izrađeni komadi inovativnog i elegantnog dizajna biti jedini modni dodaci koje ćemo ove godine htjeti naći ispod bora. Neka My Choice bude i vaš izbor!

Svoje omiljene komade potražite u showroomu na Knežiji, na Instagram profilu brenda – https://www.instagram.com/mychoice_jewelry/ i na web shopu: http://www.mychoice.hr/

FotoPR
ModaModa vijestiBožićna kolekcija brenda My Choice u kombinaciji keramike i heklanog konca

Marginalci nagradili 50.000-og gledatelja

Hit komedija, najgledaniji film godine, samo su neki od epiteta koji krase film “Marginalci”. Ako se želite nasmijati kao nikada do sada, najbolje je...

Nova formula koja osvaja i profesionalce i klijente – iNOA boja za kosu

Ubrzan način života, brojne obaveze, bile one privatne ili poslovne, mnogima danas ne ostavljaju previše slobodnog vremena. Upravo to isto slobodno vrijeme želimo provesti...

Facebook

90,374FanovaLajkaj

instagram