eNVy room priredio modni spektakl u MSU-u: Večer koja je redefinirala doživljaj mode

U monumentalnom prostoru Muzeja suvremene umjetnosti sinoć je održana revija eNVy rooma powered by OMODA & JAECOO. Kolekcija jesen/zima 2025 predstavljena je pred impresivnim brojem najistaknutijih modnih influencera, umjetnika, glazbenika, dizajnera i prijatelja modne kuće, a među uzvanicima su bile Jelena Rozga, Nina Badrić, Judita Franković, Miach, Mia Kovačić, Nika Turković i mnogi drugi.

Revija je još jednom pokazala da eNVy room nikada ne prikazuje samo odjeću, nego gradi iskustvo u kojem se moda susreće s arhitekturom, glazbom i emocijom. MSU je poslužio kao savršen okvir upravo zato što je kolekcija istraživala istu logiku volumena i linija: stroge, ponekad gotovo skulpturalne forme, kontrastirane s fluidnošću i lakoćom pokreta. U tom spoju čvrstog i mekog, racionalnog i emotivnog, leži i srž rukopisa modne kuće.

Kolekcija, sastavljena od tridesetak lookova, precizno je oslikala ideju da kroj može biti i arhitektura i poezija. Bomber-sakoi, izvedeni s nevjerojatnom preciznošću i naglašenim ramenima, boxy siluetama i besprijekornim tailoringom, odjekivali su snagom. Hibridi cropped blejzera i bomber-jakni upareni s maksi suknjama i večernjim haljinama donijeli su novu vrstu balansa – energiju sportskog koda pretočenu u čistu eleganciju. Posebno dojmljivi bili su komadi izrađeni od materijala koji se inače vežu uz lepršave haljine – poput transparentne organze – ali ovdje oblikovani u čvrste, gotovo arhitektonske forme blejzera i sakoe. Upravo taj obrat, gdje krhkost postaje snaga, jedno je od najintrigantnijih poglavlja kolekcije.

 

No, naglasak ovoga puta bio je i na haljinama: autentičnim, snažno individualnim, u potpunosti dostojnima crvenog tepiha. Svaka od njih nosila je pečat eNVy rooma, ali u novoj interpretaciji – oslobođene klišeja, a opet prožete raskošnom ženstvenošću zbog koje je ova modna kuća u preko 20 godina rada i postala sinonim za suvremenu eleganciju.

 

Paleta boja dodatno je podcrtala jasnoću koncepta: crna i bijela, kao temelj kontrastne igre, sofisticirana taupe nijansa, koja lebdi između sive i smeđe s maslinastim podtonom, kao znak promišljene suzdržanosti, te neonsko-žuta koja je u trenutku probijala ozbiljnost i unosila futuristički, električni naboj. Zvukovi odabrani za reviju nisu bili tek glazbena podloga, već savršeno iscrtana atmosfera kolekcije – ritmovi intenzivni i odlučni, mjestimice mračni, a ipak ispunjeni energijom koja je poticala osjećaj snage i samouvjerenosti na pisti.

eNVision – kad nasljeđe postaje budućnost

Večer je započela izložbom eNVision, realiziranom u suradnji s Tekstilno-tehnološkim fakultetom, koja je već u najavama privukla veliko zanimanje javnosti. Publika je imala priliku napokon uživo doživjeti radove studenata koji su reinterpretirali arhivske bridal kolekcije eNVy rooma i pretvorili ih u posve nove kreacije – od ready-to-wear komada do odvažnih avangardnih eksperimenata – izložene ispred monumentalnog ekrana u predvorju MSU-a. Upravo taj vizualni dijalog arhivskih silueta i mladenačkih vizija bio je snažna točka večeri, koja je naglasila koliko je važno da mladi dizajneri dobiju priliku i vidljivost.

„Za nas je posebno važno što su studenti imali priliku reinterpretirati naš arhiv, jer svaka njihova kreacija potvrđuje da moda živi onoliko dugo koliko se o njoj govori i iznova promišlja. eNVision je upravo to – dijalog između onoga što smo bili i onoga što tek možemo postati, ali i način da mladi dizajneri dobiju priliku da se njihov glas čuje i njihova kreativnost doživi uživo, jer moda nije samo industrija, nego i zajednica koja raste kada nove generacije dobiju prostor”, istaknuli su dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović.

Sinoćnja večer u MSU-u bila je više od modne revije – bila je to sinteza mode, arhitekture i glazbe, doživljaj koji je okupio najistaknutije modne influencere, zvijezde kulturne i društvene scene te odane prijatelje modne kuće.

ModaModa vijestieNVy room priredio modni spektakl u MSU-u: Večer koja je redefinirala doživljaj...

Tommy Hilfiger predstavlja jesensku kampanju 2025: „The Hilfiger Racing Club“

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre. „Reimaginacija preppy stila...

Od asfalta do posebnih događaja: Lokomotiva lansirala kolekciju za sve trenutke

Snimana na vrelom zagrebačkom asfaltu tijekom jednog sparnog ljetnog popodneva, kampanja savršeno utjelovljuje raskoš, razigranost i prepoznatljivu dinamiku Lokomotivine estetike. Pred objektivom fotografa Franje...

Facebook

100,860FanovaLajkaj