Fjällräven kolekcija za proljeće i ljeto priziva povratak prirodi

Proljeće je doba godine kada smo posebno svjesni prirodnih ljepota koje nas okružuju. Buđenje prirode uhvati nas nespremne, omami nas svojim opojnim zvukovima i mirisima. Hoće li ove godine zov prirode biti dovoljno jak?

Švedski outdoor brend Fjällräven predstavio je kolekciju proljeće/ljeto 19 koja je u potpunosti usmjerena na povratak prirodi. Naglasak je na odjeću i opremu koja na prvo mjesto stavlja funkcionalnost, izdržljivost i održivost. Odjeću i opremu koja će nam omogućiti da se u prirodi osjećamo jednako zaštićeno i udobno kao u svom naslonjaču pred TV-om, ali uz uživanje u stvarnosti koja nije virtualna. No zašto je povratak prirodi toliko važan? Zbog blagodati koje boravak u prirodi ima na duh i tijelo? Apsolutno. Zbog činjenice da aktivnosti u prirodi zahtijevaju visoko kvalitetnu, funkcionalnu i održivo proizvedenu odjeću i opremu – baš onakvu kakvu proizvodi Fjällräven? Da, naravno. Ali ne samo to. Fjällräven razlozi sežu dublje od dobrobiti ljudi, pa čak i prodajnih rezultata. Fjällräven inspirira ljude na povratak prirodi kako bi ju iznova upoznali i zavoljeli. Jedino tako će nam biti dovoljno stalo da prirodi pomognemo. Jer koliko priroda bila moćna ne može se sama zaštitit od nas; a koliko god mi bili beznačajni, bez nas se ništa neće promijeniti na bolje.

Svaka prava pustolovina počinje ruksakom

Nasljeđe je riječ koja je duboko ukorijenjena u misiju i viziju Fjällrävena, a ono seže do 1950. godine. Tada je Åke Nordin, osnivač Fjällrävena, izradio svoj prvi ruksak koristeći majčin šivaći stroj i očev  alata. Deset godina kasnije u istom podrumu je drveni okvir zamijenio aluminijskim i tako je 1960. godine počela priča o Fjällrävenu. Zgodna je to simbolika, jer svaka prava pustolovina počinje ruksakom. Ruksakom u koji će stati sve što nam je potrebno i koji će nam pružiti udobnost prilikom kratkog bijega u prirodu i dugih trekking tura. Baš zato su za proljeće/ljeto 19 tehnička linija Keb za trekking i planinarska linija Bergtagen nadopunjene istoimenim ruksacima. Novitet je i Ulvö Rolltop koji će zahvaljujući kvalitetnoj izradi i materijalima biti sjajan suputnik u prirodi, dok ga detalji poput pretinca za laptop i mnoštva džepova čine prikladnim za svakodnevne gradske doživljaje.

Kånken – od školske torbe do umjetničkog djela

Kånken je od svog stvaranja 1978. godine prošao vrlo dug put. Sve je počelo tako da se kod švedskih školaraca pojavio problem s držanjem i kralježnicom, uzrokovan tada popularnim ruksacima na jedno rame. Kako bi ponudio ruksak koji će bolje rasporediti težak teret školskih knjiga i pribora, Åke Nordin je osmislio Kånken, skromni četvrtasti ruksak koji je izravnao kralježnice švedskih školaraca i putem postao i najprodavaniji svjetski ruksak. Za kontinuirano promicanje švedskog dizajna u svijetu Svensk Form, švedsko društvo za umjetnost i obrt proglasilo je 2013. godine Kånken umjetničkim djelom. Tome u čast dogovorena je inovativna suradnja s dva švedska umjetnika koja je rezultirala je nečim izvanrednim: linijom Kånken Art. Erik Olovsson i Cecilia Heikkilä, dvoje fantastičnih mladih kreativaca, oboje sa svojim vlastitim načinom izražavanja osmislili su posebnu kolekciju Kånken Art koja slavi raznolikost u prirodi i među ljudima. Erikov proljetno/ ljetni krajolik i Cecilijina plavo/zelena bajka krasni su novi članovi obitelji Kånken. Ta posebna izdanja Kånkena dio su i inicijative Arctic Fox, čime ove jedinstveni ruksaci vraćaju svoj dug prirodi i pozivaju sve nas da učinimo isto.

ModaModa vijestiFjällräven kolekcija za proljeće i ljeto priziva povratak prirodi

Počinje vladavina proljetnih mirisa iz L’Erbolaria

Dok hladni zimski mjeseci traže "utješne", toplije mirise s drvenim notama, proljeće nas mami s laganijim mirisima koji osvježavaju i osnažuju. Cvjetni mirisi su jedna...

Omiljeni likovi ‘Oni’ Tisje Kljaković Braić dobivaju svoju izložbu!

Jedna od naših najpoznatijih likovnih umjetnica, Tisja Kljaković Braić, ovog travnja otvara svoju izložbu u Etnografskom muzeju, a bit će kompletno posvećena njezinim karikaturama...

U Hrvatsku stigao najveći hollywoodski hit: dermatolozi i nutricionisti oduševljeni suplementom koji usporava starenje

Svjetski poznati brend spermidineLIFE® napokon je stigao u Hrvatsku, a na predstavljanju u Zagrebu uživali su ugledni hrvatski dermatolozi, nutricionisti i farmaceuti. Autofagija – usporite process biološkog...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram