• Jolie
  • Moda

Fjällräven napravio još jedan pohvalni potez za održivost i minimalni utjecaj na okoliš

Fjällräven se veseli spremnosti modne industrije na promjene

U Fjällrävenu kao vodećem proizvođaču outdoor opreme već dugo su akutno svjesni utjecaja industrije na okoliš te su u skladu s tim održivost i minimalni utjecaj na okoliš postavljeni kao prioritet u svakom aspektu poslovanja. Prilika za suradnju s ostalim dionicima modne industrije po pitanju borbe s klimatskim promjenama veliki je korak u pravom smjeru.

„Klimatske promjene su tako složeni i gorući problem da je krajnje vrijeme da mi u industriji udružimo snage, educiramo potrošače i zajednički poduzmemo trenutačne mjere kako bi zaustavili dramatičan razvoj situacije“ kaže Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.

Christiane Dolva

Inicijativa „Fashion for Climate action“ osnovana je na skupu Ujedinjenih naroda „Fashion Industry Charter for Climate Action“ koje je okupilo vodeće modne brendove, trgovce i dobavljače i ostale dionike industrije kako bi se svima obznanio utjecaj koji modni sektor ima kroz svoj cijeli lanac vrijednosti. Tijekom skupa predstavnici modne industrije priznali su doprinos klimatskoj promjeni i preuzeli odgovornost za to da aktivni i zajedničkim snagama ostvare korak naprijed prema klimatskoj neutralnosti. Ujedinjavanjem sudionika iza 16 načela i ciljeva, Inicijativa planira ostvarenje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine, što je glavni cilj Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama kojeg je Europska Unija donijela 2015. godine.

„U Fjällrävenu na ostvarenju  sličnih ciljeva radimo već dugo vremena, kreiramo planove, ali i praktično djelujemo. Kako bi cijelu stvar podigli na višu razinu i brže ostvarili rezultate, potrebno je više združenog djelovanja. Potpisivanjem UN-ove povelje o klimatskim promjenama želimo doprinijeti ubrzanju borbe protiv klimatskih promjena, pokazati našu posvećenost i podijeliti naše znanje unutar industrije“ zaključila je Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.

FotoPR
Moda Moda vijesti Fjällräven napravio još jedan pohvalni potez za održivost i minimalni utjecaj na...

povezano

Trending

Lokomotiva by Lana Puljić, Jet Lag, Identity by...

Zagrebačka Tvornica kulture bila je prepuna na drugom i finalnom danu modne manifestacije Zagreb Fashion Destination na kojoj su svoje kreacije predstavili talentirani dizajneri,...

Sportska elegancija za suvremenog Calvin Klein muškarca

Sportska elegancija jedan je od nezaobilaznih trendova za muškarce ove jeseni. Renomirani američki brend Calvin Klein oduševit će sve sportske tipove jednostavnim i neodoljivim...

Aleksandra Dojčinović ostvarila još jedan veliki poslovni uspjeh

Lei Lou by Alex Dojčinović jedan je od najuspješnijih hrvatskih modnih brendova koji je uz to svoje mjesto pronašao i na svjetskoj sceni. Uz...

Slasni L’Occitane voćni ruževi obogaćeni novim jesenskim bojama

L'Occitanov asortiman voćnih ruževa od ove je jeseni obogaćen novim, neodoljivim nijansama. Recept za sjajne usne je zagarantiran, uz ugodan osjećaj mekoće na usnama....

Mickey i Minnie Mouse našli su se na...

Iako su u posljednje vrijeme popularna božićna drvca koja će elegantno biti okićena u jednoj ili dvije boje, sigurni smo da među vama ima...

Pet novih torbica iz Manga koje su nas...

Torbe manjih ili srednjih dimenzija već nekoliko godina su jedne od najpopularnijih što nimalo ne čudi jer su dovoljne velike da stane najosnovnije što...

Facebook

75,801ObožavateljiLajkaj

instagram

32,0k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke