Fjällräven napravio još jedan pohvalni potez za održivost i minimalni utjecaj na okoliš

Fjällräven se veseli spremnosti modne industrije na promjene

U Fjällrävenu kao vodećem proizvođaču outdoor opreme već dugo su akutno svjesni utjecaja industrije na okoliš te su u skladu s tim održivost i minimalni utjecaj na okoliš postavljeni kao prioritet u svakom aspektu poslovanja. Prilika za suradnju s ostalim dionicima modne industrije po pitanju borbe s klimatskim promjenama veliki je korak u pravom smjeru.

„Klimatske promjene su tako složeni i gorući problem da je krajnje vrijeme da mi u industriji udružimo snage, educiramo potrošače i zajednički poduzmemo trenutačne mjere kako bi zaustavili dramatičan razvoj situacije“ kaže Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.

Christiane Dolva

Inicijativa „Fashion for Climate action“ osnovana je na skupu Ujedinjenih naroda „Fashion Industry Charter for Climate Action“ koje je okupilo vodeće modne brendove, trgovce i dobavljače i ostale dionike industrije kako bi se svima obznanio utjecaj koji modni sektor ima kroz svoj cijeli lanac vrijednosti. Tijekom skupa predstavnici modne industrije priznali su doprinos klimatskoj promjeni i preuzeli odgovornost za to da aktivni i zajedničkim snagama ostvare korak naprijed prema klimatskoj neutralnosti. Ujedinjavanjem sudionika iza 16 načela i ciljeva, Inicijativa planira ostvarenje nulte emisije stakleničkih plinova do 2050. godine, što je glavni cilj Pariškog sporazuma o klimatskim promjenama kojeg je Europska Unija donijela 2015. godine.

„U Fjällrävenu na ostvarenju  sličnih ciljeva radimo već dugo vremena, kreiramo planove, ali i praktično djelujemo. Kako bi cijelu stvar podigli na višu razinu i brže ostvarili rezultate, potrebno je više združenog djelovanja. Potpisivanjem UN-ove povelje o klimatskim promjenama želimo doprinijeti ubrzanju borbe protiv klimatskih promjena, pokazati našu posvećenost i podijeliti naše znanje unutar industrije“ zaključila je Christiane Dolva, direktorica održivosti u Fjällrävenu.

FotoPR
ModaModa vijestiFjällräven napravio još jedan pohvalni potez za održivost i minimalni utjecaj na...

Nova kolekcija donjeg rublja brenda SKINY donosi čarobnu igru boja i senzualnosti

Lijepo donje rublje ima moć. Pruža nam osjećaj posebnosti, zavodljivosti i privlačnosti. Ono nije samo komad tkanine, to je i osjećaj samopouzdanja i senzualnosti...

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

Nikolina i Sonja obožavaju odvažne okvire naočala

Naše oči su naš prozor u svijet. Omogućuju nam da istražujemo, čitamo, vozimo, obavljamo poslove i sudjelujemo u mnogim drugim svakodnevnim aktivnostima. No, često zaboravljamo...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram