today-is-a-good-day

H&M je pripremio jako zanimljivu novu suradnju

H&M najavljuje suradnju s eklektičnim britanskim brandom Richard Allan, osnovanim 1962. godine i poznatim po svojim inovativnim šalovima smjelog dizajna, apstraktnim uzorcima i živim bojama.

H&M tim oživio je kultne printeve Richarda Allana u svojoj ženskoj kolekciji. Kolekcija će biti lansirana u odabranim trgovinama širom svijeta, kao i na online, s početkom rujna.

Široki raspon stilskih haljina, bluza, suknji, košulja, hlača i modnih dodataka, H&M x Richard Allan kolekcija vraća vas u 1960-e, a dugim siluetama i privlačnim detaljima poput visokog dekoltea, širokih manžeta i mekih pletiva te palete boja i printeva, ova kolekcija ponovno budi duh London Swinging 60-ih.

Printevi Richarda Allana preuzeti su iz arhive i uključuju print poput pulsirajućeg Piccadillyja, tekućeg Parapha, Palmea koji se temelji na drvetu i Sanaa, nazvanog po povijesnom gradu. Uzorci poput Muse, apstraktni prikaz devet muza grčke mitologije, i Scott, interpretacija ranih tkanih pletiva škotske nizine, preteča modernih Tartanaca, nude snažne geometrijske uzorke suvremenim fluidnim oblicima.

„Divno je znati da će print mog oca nositi potpuno nova publika – bio bi oduševljen kao i ja. Mnogi od njegovih šarenih dizajna danas su jednako relevantni kao i kada su zamišljeni od 1960-ih do 1980-ih. H&M-ova ponovna interpretacija za 21. stoljeće dala mu je moderan pečat. Nadamo se da će otvoriti vrata novim generacijama na novim mjestima, pokazujući izvanredne talente Richarda Allana, čiji su printevi postali sporedna riječ za šareni šik “, kaže Cate Allan, kreativna direktorica Richarda Allana iz Londona.

„Swinging London 1960-ih je ikonsko doba puno predivnih printeva i osebujnog duha koji se i dan danas osjeća. Apsolutno smo oduševljeni suradnjom s jednim od najupečatljivijih dizajnera printeva ovog doba. Uzimanjem ovih klasičnih vintage printeva sa šalova i stavljanjem u novi kontekst, komadi iz kolekcije H&M x Richard Allan odaju istovremeno osjećaj snage i ženstvenosti, ali sa sofisticiranim dodirom “, kaže Maria Östblom, H&M voditeljica dizajna ženske odjeće.

FotoPR
ModaModa vijestiH&M je pripremio jako zanimljivu novu suradnju

Iz Pan-peka stiže recept za slasnu deliciju poznatiju kao pinca

Blagdanski stol u društvu obitelji nezamisliv je bez tradicionalnog uskrsnog kolača – pince ili sirnice. Iako izgleda kao jednostavan kolač za pripremu, zahtijeva dosta...

Proljeće u boji ružičaste: Ovih 15 high street pink komada želimo u ormaru

Ružičasta je definitivno jedna od najpozitivnijih i najvedrijih boja, a mnoge žene ju obožavaju. Ta nijansa koja simbolizira djevojaštvo, mladenačku energiju, nježnost i senzualnost...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram