H&M otkrio jesensku kampanju inspiriranu Parizom

Brasserie Hennes izmišljena je modna destinacija koja sažima parišku kultnu brasserie kulturu. Svi su pozvani da sjednu na otvorenom i gledaju izniman stil kako defilira ulicama. Ovdje je moda za sve i svašta se može dogoditi.

Naomi Campbell glumi parišku modnu insajdericu, kojoj se u Brasserie Hennes pridružuje radoznala turistkinja, manekenka Jill Kortleve, koja je upravo sletjela u modnu prijestolnicu. S kavom u ruci, Campbell i Kortleve gledaju kako glumačke kolege, kreatorski par Young Emperors, model Jordan Barrett, model Paloma Elsesser i blizanke influencerice Molly i Reese Blutstein, koračaju kamenim ulicama u najboljem od H&M AW22.

Zadovoljstvo je raditi s H&M-om na ovom filmu inspiriranom gradom koji mi je tako blizak srcu. Sjajna moda trebala bi biti za svakoga i nevjerojatno je vidjeti da ova kampanja to zagovara“, izjavila je Naomi Campbell.

Kolekcija AW22 utjelovljenje je pariškog stila; klasičan i samouvjeren. Zvijezde kolekcije su mini suknje, oštri kaputi i čizme (od western do koljena) u toplim tonovima narančaste, crvene i bordo boje harmoniziraju s kariranim stajlingom, a osobnost blista kroz kolekciju sa svjetlucavim dodacima, torbama u makro tote stilu i debelim, izražajnim pletivom.

“Dobro došli u Brasserie Hennes: fantastično mjesto fikcije, gdje naša kolekcija AW22 blista. Oduševljeni smo što možemo donijeti čudo Pariza u H&M i jedva čekamo to podijeliti sa svima vama”, rekla je Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.

FotoH&M
ModaModa vijestiH&M otkrio jesensku kampanju inspiriranu Parizom

Facebook

99,687FanovaLajkaj