H&M predstavlja kampanju za svoju H&M Studio SS19 kolekciju, “The Glam Explorer”, koju je stilizirala Géraldine Saglio i fotografirao Lachlan Bailey s dramatičnim okruženjem Arizone u pozadini.
Inspirirana glamuroznim istraživačima, ova kampanja zamjenjuje modnu pistu Paris Fashion Weeka s pustinjom Sedone u Arizoni, gdje će SS19 kolekcija debitirati u izvanrednom okruženju. Jedinstvenu priču možete pratiti putem #HMStudio, a kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama kao i na hm.com od 21. ožujka.
“H&M Studio SS19 kolekcija namijenjena je glamuroznom, avanturističkom duhu: dizajniramo za žene koje se ne žele ograničavati. Navečer party u suknji sa šljokicama, a već sljedećeg jutra joga u tajicama metalik boje – stoga smo uzbuđeni što možemo prezentirati kolekciju u pustinji Sedona, Arizona, prikazujući glamurozni duh istraživača koji utječe na odjevne kombinacije”, izjavila je Pernilla Wohlfahrt, direktorica dizajna u H&M-u.
“Rad na SS19 kolekciji s H&M Studio timom je bio jako harmoničan projekt za mene. Htjeli smo prikazati bogatu mješavinu visokog glamura i prirode u njenom divljem obliku nadahnutom poznatim francuskim filmom iz 1975. godine, pod imenom Le Sauvage, s Catherine Deneuve kao odbjeglom mladenkom na tropskom otoku. Kombinacija visokog glamura i jednostavnijih komada utjelovljuje moj stil – volim se odijevati na ovaj način i nadam se da će se svidjeti i ostalim ženama”, rekao je Géraldine Saglio, stilist i kreativni savjetnik
Tražeći inspiraciju u muzi slobodnog duha koja voli istraživati glamur, SS19 kolekcija nudi izbor različitih statement komada. Osvrčući se na moodboard koji sadržava energiju mineralnog odsjaja vode, ključni komadi u kolekciji čine haljine duginih boja, profinjene haljine sa šljokicama i strukirane jakne –time dobivamo kolekciju koja utjelovljuje glamur bez puno zahtjeva.