H&M predstavio Studio SS19 kolekciju za glamurozne muze koje žele biti nesputane odjećom

Od 11. do 13. ožujka H&M je predstavio svoju H&M Studio SS19 kolekciju u sklopu doživljaja imerzivnog teatra u gradu Sedoni, u američkoj saveznoj državi Arizoni. Globalna publika ambasadora mode i predstavnika medija pozvani su na sudjelovanje u fantastičnoj priči prema posebno osmišljenom scenariju koji se temeljio na glamuroznoj muzi ove kolekcije, „The Glam Explorer”.

Uzvanici su imali priliku prisustvovati jedinstvenim izvedbama u sklopu kojih je predstavljena kolekcija, kao što su baletni spektakl na vodi u izvedbi skupine Aqualillies, akustična izvedba glazbene skupine The Staves, fiktivno kampiralište i akrobacije na BMX biciklima. Veliko finale obuhvaćalo je posebnu plesnu izvedbu, nakon koje je uslijedio koncert Maggie Rogers u intimnoj atmosferi. Kupci i obožavatelji H&M-a mogli su pratiti cijelo događanje i sudjelovati u njemu putem interaktivnih aktivnosti na društvenim mrežama #HMStudio. Kolekcija će biti dostupna za prodaju u odabranim trgovinama i online od 21. ožujka.

„Želja nam je bila preuzeti ustaljeni modni obrazac i iz temelja ga izmijeniti primjenom načina razmišljanja uobičajenog za zabavnu industriju. Jedinstveni format imerzivnog teatra omogućio je našim uzvanicima, kupcima i obožavateljima da kroče u svijet kolekcije SS19,” ističe Kattis Bahrke, voditeljica marketinga H&M-a.

 

 

H&M Studio SS19 kolekcija nadahnuta je glamuroznom pustolovnom muzom koja ne pristaje na to da je odjeća sputava, dok je njezina želja za lutanjima vodi od zavodljivih azurno plavih bazena smještenih na krovovima Sedone pa sve do divljih pustinjskih krajolika. U gradu Sedoni u američkoj saveznoj državi Arizoni, koji je poslužio kao mistična pozadina, odabrani ambasadori i predstavnici medija bili su pozvani na sudjelovanje u rasplitanju jedinstvene priče nadahnute duhom ovog jedinstvenog mjesta.

„Cilj nam je bio da se naši uzvanici osjećaju kao da su zakoračili u jedan drugi svijet u kojem ne mogu razaznati što je stvarno, a što izmišljeno. Željeli smo ih osloboditi svih inhibicija i potaknuti na međusobnu interakciju, kako bi postali dio jedne priče – te im u konačnici omogućiti da napuste ovo čarobno mjesto s osjećajem nekog novog nadahnuća,” pojašnjava Connie Harrison, kretivna konzultantica.

Događanje su vodila tri izmišljena prijatelja koji su ujedno imali i ulogu domaćina i provodili uzvanike kroz dramaturški inscenirane scene. Imerzivni detalji kao što su tajnovite osobne poruke, inscenirana radio emisija i lažne jutarnje novine umetnuti su kao dio priče kako bi se uzvanike dodatno privuklo u samu naraciju. Ovaj se doživljaj nastavio kroz sve dane cjelokupnog događanja dok se priča polako odvijala kroz posebno odigrane scene kao što su vodeni baletni spektakl u izvedbi the Aqualilies, glazbena točka sastava The Staves, akrobacije na BMX biciklima u kojima je sudjelovao i svjetski šampion Perris Benegas, kao i kampiralište s izmišljenim likovima. Vrhunac narativa obuhvaćao je spektakularna plesna izvedba, nakon koje je uslijedio intimni koncert kantautorice Maggie Rogers.

ModaModa vijestiH&M predstavio Studio SS19 kolekciju za glamurozne muze koje žele biti nesputane...

Keramičarska radionica kojom pomažemo napuštenim psima? Odmah se prijavljujemo!

Poznati zagrebački keramičarski studio Morra ovog mjeseca organizira jako poseban događaj, odnosno kreativnu radionicu keramike u suradnji s Udrugom Dog&Go, s ciljem skupljanja novca...

Domenica otkrila svoju Prvu ljubav!

Domenica, mlada glazbenica s otoka Korčule, izazvala je veliko zanimanje svojom novom pjesmom ”Prva ljubav, prva bol”. Ovaj ljetni hit predstavlja Domenicu u potpuno...

Neuspjeh je normalan dio biznisa i života, osvijestim ga, prožvačem i s više mudrosti nastavim dalje

Odlasci na terene, traženje dobrih lokacija i nekretnina, razgovori i savjetovanje klijenata, prodaja… Svakodnevna je to dinamika Martine Naletilić, suvlasnice agencije za prodaju nekretnina...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram