Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić glavne su protagonistice nove Mrvoševe kampanje

Dizajner Zoran Mrvoš potpisuje kolekciju inspiriranu ženama koje se odupiru nasilju.

Nekoć davno, u malom kraljevstvu postojala je princeza koja je sanjala o životu u bajci, o udaji za princa i sretnom životu. Ali život, nažalost, nije bajka kako je to princeza na kraju i shvatila. Umjesto da čeka princa, da dođe i spasi je, preuzela je kontrolu nad svojom sudbinom.

Slično tome, dizajner Zoran Mrvoš sa svojom novom kolekcijom nije kreirao iluzornu bajku, već stvorio dizajnersku priču koja odražava stvarnost, a koja priča o stvarnim ženama koje se odupiru nasilju.

Ida Prester

Inspirirana pričama hrabrosti, nova Mrvoševa kolekcija nevjerojatan je spoj minimalističkog dizajna i snažnih poruka. Igra se njegovom omiljenom crnom bojom, gdje miješajući teksture i nijanse crne, stvara razigranost. Kampanja koju potpisuje fotograf Marko Grubišić snimljena je kao crno bijela, kako bi se još više naglasio dojam moći.

Svaka haljina nosi priču o ženi koja neustrašivo stoji protiv nasilja, a istovremeno odiše ženstvenošću i odlučnošću. Prikazuju to i protagonistice Mrvoševe nove kampanje, u kojoj one nisu profesionalni modeli, već istinske heroine, svaka u svom području rada. One su javne osobe – Ida Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić, čija se imena vežu uz aktivizam i borbu za prava žena.

Antonija Stupar Jurkin

Ova kolekcija nije samo moda, ona je poziv na akciju. Ona je prvi dio priče koju nam Mrvoš priča. Uskoro slijedi njezin drugi dio, a od čije će prodaje dio prihoda ići za jednu od sigurnih ženskih kuća koje pružaju podršku žrtvama nasilja, čime odjeća postaje instrument promjene i podrške.

Specifičnost Mrvoša kao strastvenog kinologa je i promocija rasnih pasa, koji su također dio ove modne priče. Ovaj put odabir je pao na perzijske hrtove, plemenitu pasminu koja svojim izgledom odaje krhkost i eleganciju, a koji vrlo lako postaju snažni lovci i pokazuju snagu koja nije uvijek očigledna na prvi pogled te čeka trenutak da bude otkrivena. Mrvoša u njegovim modnim pričama vjerno prati i partner Purina Pro Plan koja brine da snaga i moć, uz ljepotu i zdravlje pasa, uvijek budu na prvom mjestu.

Kako je proteklo snimanje ove snažne modne kampanje, pogledajte na Instagram profilu Zorana Mrvoša.

  • Foto: Marko Grubišić
  • Šminka: Sanja Agić
  • Kosa: Ivan Pervan za Primevision salon
ModaModa vijestiIda Prester, Tihana Lazović, Antonija Stupar Jurkin i Arija Rizvić glavne su...

Pieceofshhh Studio ima novu kampanju za kolekciju inspiriranu trešnjama

Svojim novim dizajnerskim potezom, Pieceofshhh Studio još jednom potvrđuje svoju originalnost u kreativnom izražavanju. Predstavljen je novi nastavak Times New Romance kolekcije koja odiše...

Obiteljski hotel kraj plaže u kojem je svaki trenutak uživanje

Moderna udobnost ovdje vas priprema za sporiji tempo života. Svaki je trenutak pozivnica na proslavu sadašnjosti. Brojne zanimljive aktivnosti i gurmanska iskustva isprepliću se...

Svjetsku popularnost stekli inovativnim optičkim materijalima. U Zagrebu napokon FLEYE Copenhagen

FLEYE Copenhagen, vodeći nišni brend u optičkoj industriji stigao je u zagrebački Opto Centar. Inovativne jednogodišnje kolekcije, kreirane jedinstvenim kombinacijama hipoalergenih materijala, više od...

Facebook

99,687FanovaLajkaj

instagram