Klisab priprema drugu samostalnu reviju. Ovo su glavni detalji

U novoj jesenskoj kolekciji nazvanoj “Nikada nećemo imati Pariz” KLISAB prisvaja neočekivane dizajnerske elemente, a predstavit će ju na drugoj samostalnoj reviji 28. rujna u Zagrebu.

KLISAB, nezaobilazni domaći prêt-àporter brandnovu sezonu otvara s drugom samostalnom revijom. U četvrtak 28. rujna predstavit će sedmu jesensku kolekciju, a s njezinim naslovom “Nikada nećemo imati Pariz” dizajneri naznačuju ironičan odnos prema sentimentalnosti, kiču i klišejima koje su uzeli i izrazili kroz nove modele.

Iskorak je to u estetskoj paradigmi brenda, za KLISAB inače prepoznatljivog minimalizma i semantičke otvorenosti. U ovoj kolekciji dizajneri Tomislav Kliškinić i Marko Šabarić prisvojili su ne samo teatralan stav, već i za KLISAB neočekivane elemente poput perlica, volana ili čipke, upustili su se u njihovo istraživanje, da bi od estetike suprotne vlastitom rukopisu kreirali odjeću kakvu sve šira KLISAB publika prepoznaje i voli. Novost u kolekciji je i nakit dizajniran u suradnji s brandom Mammii.

Novu reviju najavljuju vizualima koji interpretiraju tematsku okosnicu i eklektičnost nove kolekcije, a snimljeni su u suradnji s partnerom projekta, automobilskim brandom Lexus. Glavnina nove KLISAB kolekcije izrađena je od materijala iz fundusa brenda, a tu težnju za minimiziranjem otpada u vlastitoj produkciji prepoznao je i podržava Lexus, predvodnik elektrifikacije tržišta luksuznih vozila, čija je misija spajanje izvrsnosti upravljačkih performansi i ekološke osviještenosti. Lexus NX, vidljiv na novim vizualima, dizajneri su oslikali motivom lokota kakve zaljubljeni zaključavaju na mostovima diljem svijeta, i uveli ga tako u preokupaciju sezone. Uz odgovornost prema okolišu, atraktivan dizajn usmjeren na užitak korištenja, izvrsnost ručne izrade ili iznimna korisnička služba još su neke od vrijednosti koje dijele brendovi KLISAB i Lexus, koji se može pohvaliti i osvajanjem titule Premium SUV-a srednje veličine za Auto Express New Car Awards drugu godinu u nizu.

Projekt nove KLISAB revije podržat će Samsung, Lexus, Keune Haircosmetics, Beefeater Gin i Estée Lauder.

Produkcija vizuala rad je Nikole Bebana, fotografije potpisuje Aleksandar Selak, a grafičko oblikovanje Hana Matić. Stilist kose je Ante Pažanin koristeći Keune Haircosmetics, MUA je rad Sonje Kvesić za Estée Lauder, model Luna Valas i asistentica produkcije je Petra Prša.

ModaModa vijestiKlisab priprema drugu samostalnu reviju. Ovo su glavni detalji

Sasvim je normalno da kosa opada u proljeće, ali taj proces možete usporiti

Proljetno, odnosno sezonsko ispadanje kose zapravo je prirodan biološki fenomen. Ta fiziološka promjena naziva se “sezonski efluvij” i rezultira većim gubitkom kose kada je,...

YSL beauty predstavlja novu LOVESHINE liniju proizvoda

Od 2019. Dua Lipa globalna je brend ambasadorica za YSL beauty Libre liniju mirisa; a danas nastavlja utjelovljavati modernu ženstvenost kao novoimenovana globalna ambasadorica...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram