U ovoj godini kada se skoro pa više isplati uzimati odjeću i obuću koja je namijenjena ugodnom boravku kod kuće, čak i oni brendovi koji do sada nisu imali loungewear kolekcije, potrudili su se izbaciti svoje verzije pa na tržištu ima napretek izbora kada je u pitanju odjeća za chillanje i ljenčarenje. Možda će vam ti novi artikli biti zanimljvi, a možda se držite dobro provjerenih formula i brendova kojima ste već odavno poklonili svoje povjerenje.
Kultne Adilette koje su jednako popularne kao ljetna natikača, ali i kao natikača “za po kući”, pojavile su se prvi puta davnih 70-ih kao obuća koja se nosila na tuširanje nakon sportskih napora. Prije nekoliko godina doživjele su pravu malu revoluciju i povratak na liste najpoželjnijih komada pa smo ih imali priliku vidjeti u brojnim verzijama i nijansama. Bilo je pitanje trenutka kada će adidas u svoju ponudu uvrstiti neutralnu boju koja će prvenstveno privući minimaliste.
Napravljene u bež nijansi i s prepoznatljivim bijelim insertima, za ove natikače je potrebno izdvojiti oko 280 kuna, a ne sumnjamo da će ih mnogi izabrati kao idealan par čarapama za ugodna kućna druženja i ljenčarenja.