Modna industrija mijenja se iz godine u godinu, a iako se o tome govorilo i ranije, nakon pandemije koronavirusa gorući problem ‘brze mode’ i pretjeranog konzumerizma našao se na meti žestoke kritike pa tako sada mnogi brendovi žele redefinirati svoje poslovanje. Jedan takav veliki zaokret u svom konceptu rada planira provesti poznati francuski brend luksuzne odjeće, obuće i modnih dodataka Chloé.
Naime, taj se brend odlučio okrenuti održivosti i ekološkoj osviještenosti te planira postati najpopularniji second hand brend svijeta. Uprava brenda tako je odlučila njihovo poslovanje okrenuti k održivijem načinu poslovanja koje će imati manje negativni utjecaj na okoliš. Prvenstveno im je tako u planu do 2025. promijeniti svoj način rada na način da će kupcima biti dostupniji podaci o materijalu, njegovom porijeklu, samom načinu proizvodnje, ali i načinima na koje se kupljeni Chloé komad može duže čuvati u odličnom stanju. Tako planiraju smanjiti prekomjernu kupovinu i proizvodnju te poslovati prema višim etičkim načelima. Također, planiraju smanjiti emisije ugljika, potrošnje vode i eliminirati plastiku prilikom pakiranja i transporta.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
No, osim davanja više informacija svojim kupcima, čelnici brenda nedavno su krenuli u još jednu genijalnu suradnju s platformom Vestiaire Collective, a koja je specijalizirana za second hand prodaju odjeće i dodataka luksuznih svjetskih brendova. Tako su u suradnji s njima lansirali aplikaciju ‘Digital ID’ koja služi za laku i brzu preprodaju rabljenih modnih komada. Chloé će tako uz pomoć aplikacije korisnicima omogućiti naknadu i prije nego što pronađu kupca za svoje komade, a iznos će biti moguće zamijeniti za bon koji se može iskoristiti samo na second hand platformi Vestiaire Collective ili ga donirati UNICEF akciji za ravnopravnost spolova.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Cilj ovog pothvata je olakšavanje kupovine cool second hand komada kao i smanjenje prekomjerne kupovine nove odjeće iz aktualnih kolekcija. Recikliranjem i nošenjem starijih, ali očuvanih luksuznih dizajnerskih komada produljuje im se vijek trajanja, a kupce potiče da se okrenu modnoj ‘reciklaži’.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.