• Jolie
  • Moda

Lykke, popularni domaći brend nakita koji vas je osvojio mirisnim medaljonima širi ponudu i osvaja Europu

Lykke, hrvatski brend poznat po svom mirisnom nakitu, donosi nekoliko dugoočekivanih noviteta.  Lykke kolekcija jesen/zima donosi prvu bridal kolekciju kojom ovaj brend širi ponudu na narukvice i naušnice. Limitirana kolekcija mirisnih medaljona inspirirana hrvatskim nasljeđem obogaćena je medaljonom inspiriranim paškom čipkom, a osim ponude, partnerstvom s Museum of Senses, Lykke širi i broj prodajnih mjesta. Odsada je tako Lykke prisutan u Češkoj (Prag), Rumunjskoj (Bukurešt) te dalmatinskoj prijestolnici Splitu.

Lykke je snimio još jednu divnu eteričnu kampanju u kojoj je na nježan, ženstven način predstavio sve ovosezonske novitete. Mladi fotograf Karlo Jelić zaslužan je za fotografiju dok su se u ulozi modela ponovno našle sestre Lucija i Barbara Radić. Kampanja zorno dočarava priču o ljubavi, odanosti i uspomenama koje ovaj personalizirani nakit promiče. Lykke kampanju podržale su i mlade dizajnerice Sara Lončarević i Mirna Mihoković koje su upotpunile romantičnu viziju ovog hrvatskog nakita svojim kreacijama.

Paška čipka kao motiv

Nakon fantastičnog uspjeha mirisnih medaljona inspiriranih hrvatskom baštinom, Lykke je na zahtjev svojih vjernih kupaca odlučio proširiti ovu kolekciju. Najnoviji dodatak ovoj liniji je medaljon Lace of Pag inspiriran nadaleko poznatom paškom čipkom. Ovaj medaljon nastao je u suradnji s umjetnicom s Paga Vesnom Herendom koja ručno oslikava pašku čipku na raznim predmetima i čiji su radovi prepoznati u Hrvatskoj i svijetu. Svoje radove izlagala je na raznim festivalima diljem Hrvatske, a jedan od njih bio je izložen i u prestižnoj njujorškoj MC galeriji. Njezin talent nagrađen je brojnim priznanjima. “Razvoj ovog medaljona trajao je 3 mjeseca radi sitnih detalja koje smo željeli vjerodostojno prenijeti na Lykke nakit”, otkrivaju Darija Kovačević i Krešimir Petrić, osnivači Lykke brenda.

Prva Lykke Bridal kolekcija

Lykke bezvremenska ruža simbol je vječne ljubavi, a u raskoši Lykke ruže možete uživati dovijeka. Upravo je ona motiv prve Lykke bridal kolekcije. Emocije utkane u uspomenu koja ne može uvenuti.

Kao i kod svake dosadašnje kolekcije, Lykke vodi računa da je njihov nakit hipoalergen i visokokvalitetan. Bridal kolekcija izrađena od srebra 925 a po prvi puta, ovaj domaći brend, osim ogrlica proširio je ponudu na naušnice i narukvice. Cijela kolekcija dolazi u 2 pozlate, 14 karatno rozo zlato i 24 karatno zlato. Radi se o trenutačno trendovskoj kolekciji koja spaja dvije boje, čistu srebrnu i zlatnu te rozo zlatnu. I naravno može se personalizirati.  Narukvice imaju srebrnu pločicu na kojoj se može ispisati posveta kao vječni podsjetnik na dan vjenčanja, obljetnicu ili drugi važan trenutak vaše ljubavne priče.

Ružom je inspiriran i novi Rita Rose medaljon. “U kreiranju Rita Rose medaljona inspiraciju smo pronašli u povijesti i tradiciji koju su obilježili zlatnici i dukati koje su žene svojevremeno nosile kao ukras oko vrata. Osim simbolične vrijednosti oni nose bogatstvo sjećanja, prošlosti i lokalne baštine. Ostali su do dan danas pojam ženske ljepote i stila”, ističu Darija i Krešimir. Ovaj ženstveni medaljon veže se uz limited edition mirisno ulje ruže posebno kreirano za njega. Cvjetno-drvenaste note ruže začinjene s notama pačulija povest će vas na trenutak u rajske vrtove opojnih i čarobnih mirisa ruže i pačulija.

Ovim božanstvenim cvijetom inspiriran je i Vintage Rose, još jedan novitet u ponudi mirisnih medaljona.

Lykke postaje internacionalan brend

Ovaj osebujan nakit zamijetili su kupci diljem svijeta, tako je Lykke već putovao u Australiju, Južnoafričku Republiku, Ujedinjene Arapske Emirate, te obližnje zemlje poput Austrije, Njemačke, Slovenije, kao i BiH i Srbije. Zahvaljujući poslovnoj suradnji  s Museum of Senses, Lykke je odsad dostupan i kupcima u muzejskim shopovima u Pragu, Bukureštu, kao i kod nas u Splitu.

Museum of Senses je jedinstveni muzejski koncept koji svojim interaktivnim eksponatima kroz zabavane I edukativne elemente potiče pojedince da probude sva svoja osjetila, od sluha, vida, balansa, dodira te mirisa. Upravo u otkrivanju osjeta mirisa personalizirane mirisne Lykke ogrlice su se odlično uklopile u cijelu priču.

Lykke limitiranu kolekciju nakita, kao i one prethodne, potražite na webshopu www.lykke.hr te društvenim mrežama Facebook Lykke.hr i Instagram @Lykke.hr.

FotoPR
Moda Moda vijesti Lykke, popularni domaći brend nakita koji vas je osvojio mirisnim medaljonima širi...

povezano

Trending

Avène predstavio inovativnu A-OXitive liniju koja pomaže u...

Važna je ravnoteža; tjedan na avokado tostu – burger za vikend, 5 dana detox-smoothieja – kokteli s prijateljicama u omiljenom baru, vožnja biciklom do...

Kako pozdraviti siječanj? Nastupom najboljih hrvatskih komičara!

Imamo rješenja za vas! U četvrtak, 30.1. u 17:30 h dođite na sat vremena urnebesnog smijeha u Galleria Business Center i vratite osmjeh na...

L’Erbolario linija s arganovim uljem ima sve što...

Arganovo ulje je jedno od najmoćnijih anti-age ulja na svijetu, zahvaljujući svom bogatom sastavu hranjivih nutrijenata i može se reći da je najbolji saveznik...

Lizzo je na dodjeli nagrada Grammy nosila Zigmanovu...

Poznati riječki modni dizajner svjetskog talenta - Juraj Zigman - proteklih je nekoliko godina postao miljenik svjetskih zvijezda. Neka od najpoznatijih imena s kojima...

Jelena Rozga predstavila novu pjesmu i spot pod...

Oko ove pjesme podigla se velika prašina i prije nego što je ugledala svjetlo dana. “Sveto Pismo” nosi poruku i obraća se i ženama...

Uspješno održan prvi edukativni sajam za mlade –...

Nastao u Italiji pred 6 godina, prvi ovakav projekt u Hrvatskoj ostvaren je zahvaljujući trima uspješnim poslovnim ženama: Dolly Predović, dugogodišnje profesorice na Bocconiju, Jasmine...

Facebook

81,447ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

jolie preporuke