Marija Kulusic novom kampanjom prkosi rasporedu modnih sezona

Brzi tempo modne industrije dizajnerica je spretno ilustrirala konceptom kampanje u kojoj spaja nespojivo: ljetnu kolekciju i zimski pejzaž.

Kako uskladiti izmjenu modnih sezona s izmjenama godišnjih doba, pitanje je modne održivosti i problem o kojem dizajnerica Marija Kulusic redovito promišlja pri stvaranju. Klasičan raspored sezona, kojeg diktira svjetska modna industrija, više je od usklađivanja odjeće s meteorološkim prognozama. Taj raspored služi kao okosnica industrije prema kojoj se kuju i planovi produkcije, izrade, distribucije, komunikacije s buyerima i marketinških projekcija. Upravo zato izraditi svaku kolekciju više od pola godine unaprijed poseban je izazov. Dizajnerica Marija Kulusic spretno se s tim izazovom suočava već sezonama, predviđajući želje i potrebe svojih klijentica. Tako svaka njena kolekcija, neovisno o godišnjem dobu za koje je namijenjena, obiluje izborom – vansezonskim trendovima i komadima pogodnim za slojevito i maštovito kombiniranje, kako bi svatko, neovisno o temperaturama koje ih zateknu, pronašao nešto za sebe.

Razmišljajući o disbalansu između nametnutog tempa kreiranja i uvjeta zatečenih u stvarnosti dizajnerici je pružilo povod za netipičan koncept proljetne kampanje. Snimanje se po rasporedu moralo održati usred zime pa se odjeća predviđena za ljeto odjednom našla – na snijegu. Naizgled nespojivi elementi savršeno su se posložili u koncept kampanje koji nudi reakciju na postavljene uvjete rada. Dizajnerica pritom uspješno poentira naglašavajući kako svoj omiljeni komad ne morate pospremiti u ormar zato što vam tako nalaže kalendar ili oznaka na kolekciji. Nepovoljni vremenski uvjeti poslužili su i kao odličan test izrdžljivosti materijala korištenih u kolekciji te još jednom posvjedočili kako se birati promišljeno zaista isplati. “Nakupilo se malo snijega u naborima. Otresli smo ga i vidjeli da nije promočio kroz tkaninu”, priča Marija.

Mogućnost da ćemo s globalnim izmjenama klimatskih uvjeta prerasti i potrebu za klasičnim modnim sezonama dizajnerica vidi kao potencijalnu budućnost industrije, i ostavlja otvoren prostor za kreiranje vođeno isključivo inspiracijom i funkcionalnošću, stvarajući komade čija je osnovna vrijednost svevremenska.

Ispred objektiva Denisa Butorca u ulozi modela našla se Laura Bračun, dok je make up i frizuru još jednom potpisala Marijina stalna suradnica, vizažistica Petra Sever.

Kolekciju za proljeće/ljeto možete razgledati u unaprijed dogovorenom terminu na adresi Deželićeva 36 (info@marijakulusic.com) ili na službenoj stranici brenda marijakulusic.com.

ModaModa vijestiMarija Kulusic novom kampanjom prkosi rasporedu modnih sezona

Keramičarska radionica kojom pomažemo napuštenim psima? Odmah se prijavljujemo!

Poznati zagrebački keramičarski studio Morra ovog mjeseca organizira jako poseban događaj, odnosno kreativnu radionicu keramike u suradnji s Udrugom Dog&Go, s ciljem skupljanja novca...

Domenica otkrila svoju Prvu ljubav!

Domenica, mlada glazbenica s otoka Korčule, izazvala je veliko zanimanje svojom novom pjesmom ”Prva ljubav, prva bol”. Ovaj ljetni hit predstavlja Domenicu u potpuno...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram