Prkoseći sasvim očitim razlikama između prošlosti i budućnosti, stvarnosti i iluzije, dekadencije i suzdržanosti, senzualne ženstvenosti i modne odvažnosti, naša najuspješnija dizajnerica Aleksandra Dojčinović potpisala je za ovu jesen i zimu jednu od svojih najljepših, ali i najsvestranijih Lei Lou kolekcija do sada, za koju je ovih dana snimljena i kampanja.
Besprijekorno ukrojeni kaputi
Riječ je, dakle, o kolekciji čija su perjanica, bez sumnje, besprijekorno ukrojeni kaputi, koji, kreirajući najljepšu žensku siluetu, prizivaju neka divna vremena “zlatnog doba haute couturea” iz prve polovice prošlog stoljeća, kada su modne osnove za buduće naraštaje ugravirali pioniri visoke mode Dior, Chanel i Saint Laurent. Ovim kaputima iz nove kolekcije Aleksandra je otišla veliki korak naprijed od klasike i okrenula se nešto oštrijim linijama, ali i napravila savršen zimski komad, koji u kombinaciji s trapericama, pletenom vestom, Lei Lou torbom Zoey i čizmama postaje ultra chic outfit dostojan street stylea svih svjetskih modnih prijestolnica.
Upravo tim koketiranjem s različitim stilskim etapama postignut je savršeni balans klasičnog i futurističkog, u kojem će na svoje doći cool cure i gradske fashionistice, ali i klasičarke novog vremena, na čijim će se wishlistama sigurno naći sva ta divna odijela, bandeau haljine i svilene košulje ukrašene perjem s pripadajućim hlačama. Vratila se Dojčinović ovom kolekcijom, koja je već dostupna u butiku u Ilici 15 i na web shopu branda, na neki način na tvorničke postavke, budući da je novi život udahnula rastezljivim haljinama uz tijelo, po kojima je i postala prepoznatljiva, kada je prije gotovo dva desetljeća osnovala Lei Lou. No, nova “bodycon” haljina više nije bazičan komad kao nekad, danas je ona redizajnirana u zavodljivu malu haljinu, izrađenu od najfinije svile i viskoze, s detaljima koji laskaju svakoj figuri i daju joj sasvim dovoljnu dozu ženstvenosti i seksipila.
Kampanja je snimljena u divnom zrinjevačkom interijeru
Fluidnost dizajna i tkanina, upotpunjena besprijekorno dizajniranim cipelama i čizmama, predimenzionirani nakit i kolorit u kojem prednjače tek naoko oprečne ružičasta i crna savršeno su se uklopili u divan zrinjevački interijer u kojem je kampanja snimana, a u kojem su inače smješteni uredi našeg proslavljenog arhitekta Ante Vrbana. Nekoć prekrasan, svijetao i prozračan građanski stan, a danas prostor u kojem nastaju neke od najljepših arhitektonskih ideja kod nas, čarobna su, reći će i sama dizajnerica, kulisa za ono što radi, jer ocrtavaju njene dvije najveće ljubavi – onu prema modi i onu prema rodnom Zagrebu.
„Ovo je jedna od onih kolekcija koju sam istinski uživala stvarati. Željela sam da svaki komad pojedinačno bude priča za sebe, da svaki bude dovoljno klasičan, a opet dovoljno statement, urban i cool, da bude karakteran i “eye catching”, ali da ga se može ponavljati, ovisno o detaljima, svaki put na različiti način. Važan dio kampanje su uz nakit i naočale iz moje Optice La Vie, koje su dale finalni touch cijeloj priči, plus taj divni interijer, pravi prikaz građanskog Zagreba, točno onakvog u kakvom sanjamo živjeti“- zaključila je Aleksandra.