Svaka nit utkana u nove komade nosi sa sobom sjećanja, vrijednosti i emocije koje ne blijede. Kolekcija donosi ručno rađene komade koji su nastali s puno pažnje, strpljenja i ljubavi prema detaljima. Nježne heklane strukture, prirodni materijali i tople boje evociraju duh djetinjstva, miris ljeta u dvorištima naših baka i osjećaj pripadnosti nečemu većem.
U kolekciji se ističu novi komadi poput haljine na kopčanje i posebno bogate duge haljine koja se hekla čak 3 mjeseca. Tu su i modeli kupaćih kostima, kao i ručno rađeni kompleti inspirirani tradicionalnim uzorcima reinterpretirani na moderan način. Svaki je komad ručno rađen, dolazi u nekoliko boja i veličina – prilagodljiv je, udoban i inkluzivan. Tu su i novi modeli torbi i modnih dodataka poput preslatke marama-kapice – svi izrađeni ručno, s fokusom na održivost i slow fashion filozofiju.
U vremenu koje traži brzinu, My Choice bira kontinuitet. Spoj korijena i suvremenosti
Ova kolekcija slavi ne samo estetiku, već i vrijednosti koje se prenose s generacije na generaciju – kroz priču, kroz nit, kroz ručni rad. Kampanja je snimana u srcu Slavonije, u Bošnjacima i Županji – na lokacijama koje odišu toplinom, ljepotom tradicije i jednostavnošću života koji se pamti. Zelenilo slavonskih ravnica, starinske kuće, vezene zavjese i tišina dvorišta pružili su savršen okvir priči koju ova kolekcija donosi. gdje sve počinje i gdje svaka nit ima svoje značenje.
Fotografije i video materijali koji pričaju ovu priču nastali su pod okom talentiranog Danka Šimunovića, dok je kreativni koncept razvijen timski, uz savjetovanje Marka Medića. Pred objektivom se našla Lidija Lešić, vlasnica brenda, koju je za ovu kampanju šminkala Ana Šumanovac iz Bošnjaka, a za kosu su zaslužne cure iz salona Sophie u Zagrebu.
“Hvala svima koji su utkali dio sebe u ovu kolekciju i omogućili da My Choice dobije još jednu priču – onu istkanu emocijom, ljepotom i zajedništvom. Posebna zahvalnost ide Tomislavu Lešiću, koji nam je velikodušno ustupio Slavonsku kuću u Bošnjacima, mojoj divnoj mami i mužu na asistiranju, te Kseniji i Slavici – jer bez vas, My Choice ne bi imao svoju dušu. ‘Neprekidna nit’ nije samo kampanja – to je identitet. To je podsjetnik da se vrijednosti koje čuvamo – ne prekidaju”, izjavila je Lidija Lešić, vlasnica brenda.
Za više informacija i fotografije posjetite www.mychoice.hr ili pratite @mychoice.hr na Instagramu.