today-is-a-good-day

Nova ALDUK modna kampanja s cool efektom

"Killer efekt" nove Alduk kampanje

Dvije kampanje –  jedna jako instagramična, vibrantna, koju ćete odmah uočiti i lajkati jer svojom estetikom izaziva stop u skrolanju, interes i potencijalno srce u komentaru te ona druga – suprotna, bazirana na umjetnosti, malim siluetama, neobičnoj perspektivi i čistoći. Za nju se treba čak malo i potruditi, zastati, uvećati fotografiju, pomicati je po ekranu i proučiti. Jedna nam povlađuje, a druga traži pozornost i angažman.

Ivan Alduk i ovaj je put uspio na inovativan način predstaviti svoju novu kolekciju od čak 52 modela na kojoj je rađeno posljednja tri mjeseca, a koja je već dostupna u dizajnerovu showroomu. Da dizajn ne staje u ateljeu, već se prenosi na sve aspekte jednog svjesnog modnog brenda jasnije je no ikad, a ipak – toliko su često ovakvi dizajneri rijetkost na domaćem modnom nebu.



“Želio sam izazvati reakciju, a to je postalo sve teže! Sve nas korisnike društvenih mreža odlučio sam počastiti predivnim fotografijama vibrantnih boja koje će nam odmah privući pozornost jer ne traže dodatnu aktivnost, ali isto tako i malo “naživcirati” jer drugi dio vizuala nove kampanje moramo ipak uvećavati da vidimo što je to Alduk novo napravio i ima li kampanja taj kul “killer” efekt”, izjavio je Ivan povodom predstavljanja svoje nove modne kolekcije za aktualnu sezonu jesen/zima i, moramo nadodati, još jednom uspio napraviti izvrstan korak hrvatskog modnog dizajna.

Alduk “Color Killer” u kratkim je crtama:

  • kolekcija od 52 modela i modna kampanja poznatog dizajnera Ivana Alduka za sezonu jesen/zima 2019.
  • kolekcija temeljena na brokatnim tkaninama s uzorkom, 3D čipkama te tkaninama od tila optočenim šarenim šljokicama koje daju kul, “ubojit” efekt okupan bojama – kako sam naziv kolekcije sugerira
  • lagana asimetrija, živi rub na haljinama, kombinezoni, hlače, kožni i šljokičasti topovi, majice s teksturom ili od pletiva te neizostavne haljine – temelj su ove kolekcije
  • make up je djelo izvrsnog Saše Jokovića i Marka Tolića, a Mijo Majhen osmislio je styling kose.

Novu Alduk kolekciju –  predstavljenu kroz ovu zanimljivu kampanju s modelom Suzanom Horvat u glavnoj ulozi i fotografkinjom Jelenom Balić iza objektiva, uskoro ćete imati priliku pomnije istražiti putem pripadajućeg lookbooka i na službenoj stranici brenda alduk.hr. Ovaj dizajner njeguje individualan pristup svakoj klijentici, stoga se za dolazak i probu potrebno naručiti na službene kontakte, ali samo tako ste sigurni da vas u isprobavanju i kupnji neće baš nitko smetati. 

FotoPR
ModaModa vijestiNova ALDUK modna kampanja s cool efektom

Iz Pan-peka stiže recept za slasnu deliciju poznatiju kao pinca

Blagdanski stol u društvu obitelji nezamisliv je bez tradicionalnog uskrsnog kolača – pince ili sirnice. Iako izgleda kao jednostavan kolač za pripremu, zahtijeva dosta...

Proljeće u boji ružičaste: Ovih 15 high street pink komada želimo u ormaru

Ružičasta je definitivno jedna od najpozitivnijih i najvedrijih boja, a mnoge žene ju obožavaju. Ta nijansa koja simbolizira djevojaštvo, mladenačku energiju, nježnost i senzualnost...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram