Nova Lunilou kolekcija donosi povratak u djetinjstvo s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom u glavnim ulogama

Kada se spoje nostalgični trenuci iz djetinjstva, prijateljstvo koje inspirira i modni brend koji duboko vjeruje u vrijednosti — nastaje kampanja koja ne prolazi nezapaženo. Upravo to donosi najnovija kolekcija Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom – dvojicom vrhunskih nogometaša i prijatelja, ali i uzora jednoj cijeloj generaciji mladih.

Retro kampanja vizualno i emocionalno evocira vrijeme kada su dani bili ispunjeni jednostavnim radostima: igranjem videoigara na starim konzolama, gledanjem nogometa na CRT televizorima i obiteljskim ritualima koji su stvarali neizbrisiva sjećanja. Scenografija je pažljivo osmišljena da vjerno dočara duh kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, s naglaskom na osobnu priču i iskrene emocije.

Kreativno vodstvo ove kampanje preuzela je Izabel Kovačić, vlasnica brenda Lunilou, koja je kroz svaki kadar vješto ispričala priču o odrastanju, prijateljstvu i vrijednostima koje ostaju. Kombinacijom estetike, emocije i stila, Izabel je uspjela stvoriti atmosferu koja nas vraća u vrijeme kada je sve bilo jednostavnije, a snovi su se gradili strpljivo i iskreno.

Lunilou nikada ne stvara kampanje bez poruke

Svaka kolekcija prati autentičnu priču — o obitelji, o snovima, o putovanju, o vrijednostima koje nas oblikuju. Za Lunilou, odjeća nije samo stvar izgleda, već i osobnog identiteta. Kampanja s Mateom i Joškom naglašava važnost toga da ostanes vjeran sebi, te odaje počast svim onim “nevidljivim” trenucima iza velikih uspjeha – treninzima po kiši, odricanjima, podršci bližnjih i svakodnevnim malim pobjedama.

 

“Nije bilo lako, ali nikada nisam zaboravio zašto sam počeo. Ova kampanja me vratila na početke i podsjetila koliko je važno ostati vjeran sebi,” poručuje Mateo Kovačić, čija skromnost i posvećenost nogometu ostaju njegova najveća snaga.

“U svakom uspjehu, najviše znače ljudi koji su s tobom od početka. Snimanje s Mateom bilo je kao povratak u dane kad je sve bilo igra — i to je ono što me najviše inspirira,” dodaje Joško Gvardiol.

 

Kolekcija  za proljeće/ljeto 2025. nosi sve karakteristike brenda: bezvremenski krojevi, neutralna paleta boja i 100% prirodni, certificirani materijali koji jamče udobnost, dugotrajnost i održivost. Ključni komadi uključuju pamučne oversized majice i kratke hlace, sportske čarape s logotipom LNL i funkcionalne torbe — idealne za svakodnevicu, ali s karakterom.

Za Lunilou je moda produžetak stava, a ova kampanja jasno poručuje: budi dosljedan sebi, njeguj odnose, čuvaj planet i nikada ne zaboravi zašto si počeo.

Cijeli video kampanje pogledajte na službenoj Instagram stranici lunilou. Proizvodi su dostupni na www.lunilou.com te u Lunilou dućanu u Kaptol centru.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by lunilou official (@lunilou)

ModaModa vijestiNova Lunilou kolekcija donosi povratak u djetinjstvo s Mateom Kovačićem i Joškom...

Izložba „iza zidina“ Pietra Bobana nova je slikarska oda Dubrovniku

U impresivnom ambijentu dubrovačke palače Sponza, 24. lipnja 2025. otvara se samostalna izložba “Iza zidina” slikara Pietra Bobana, akademski obrazovanog umjetnika čiji rad karakterizira istančan osjećaj za prostor, atmosferu...

Kerekeši i ekipa ispisuju povijest

Prošla su samo tri mjeseca od kazališne premijere hit komedije 'Iva i Gloria' u režiji Jana Kerekeša, a glavne protagonistice Iva Šimić Šakoronja i Glorija Dubelj već su proslavile jubilarnu 50. izvedbu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj