• Jolie
  • Moda

Nova modna era Aleksandre Dojčinović – funkcionalnost i nosivost prije glamura i avangarde

U Tehničkom muzeju Nikola Tesla predstavljena nova ‘Resort’ kolekcija poznate domaće dizajnerice.

„Neka budućnost kaže istinu i procijeni svakoga u skladu s njegovim radom i postignućima. Sadašnjost je njihova; a budućnost, za koju sam zaista radio, je moja“ – govorio je o svojim brojnim izumima i patentima Nikola Tesla, naš najveći znanstvenik u povijesti, po kojem ime nosi zagrebački Tehnički muzej, u kojem je dizajnerica Aleksandra Dojčinović odlučila prikazati svoju sedmu po redu samostalnu reviju. Naslanja se ova hrabra Teslina izjava u velikoj mjeri na ono čime se i sama Aleksandra vodi posljednjih dvanaest godina, koliko sa svojim brendom Lei Lou djeluje na domaćoj modnoj sceni, a to je konstantno gledanje prema naprijed, ne osvrćući se iza sebe i ne ponavljajući se, kako bi svojoj publici uvijek mogla pružiti nešto novo i neviđeno. To postavljanje letvice uvijek centimetar više no posljednji put ovaj je put rezultiralo time što se jedan modni spektakl u isto vrijeme održao na dvije lokacije, u  Tehničkom muzeju Nikola Tesla i u prijenosu uživo na velikom kino platnu u CineStar 4DX Mall of Splitu, kao prvi takav modni događaj na ovim prostorima, a i šire. Željela je Dojčinović,  prema vlastitom priznanju, na opipljiv način spojiti modu i znanost, odnosno modu i najsuvremeniju tehnologiju, ali i u praksi primijeniti ono što nam je Tesla ostavio u naslijeđe, a to se prvenstveno odnosi na izmjeničnu struju i wi-fi.

Lei Lou kolekcija koju je Aleksandra predstavila na pisti Tehničkog muzeja nosi naziv ‘resort’, no ona je ipak puno više od međusezonske proljetno-ljetne kolekcije, s komadima, a osobito se to odnosi na klasična, ali i neobično krojena odijela sa šorcem, kožu i pletene veste naglašenih rukava, s kojima ćete u ormaru bez problema zagaziti i u hladnija godišnja doba.

Naravno, tu su i oni, poput jarkih haljina s engleskim vezom (broderie anglaise) naglašenih ramena, senzualnih providnih slamnatih šešira i torbica, kožnih natikača i sandala s remenčićem u neodoljivim bojama, koji mirišu na ljetni odmor u nekom domaćem ili svjetskom mondenom ljetovalištu.

Aleksandra je svoju viziju urbane žene ubacila u brzinu više, pa ta njezina nova Lei Lou djevojka bira funkcionalnost i nosivost prije od glamura i avangarde, a u savršeno krojenim drapiranim midi i mini haljinama jednako dobro izgleda nosi li ih na štikle ili tenisice.

Kolekciju koja će se u prodaji u Lei Lou trgovinama i na web shopu naći odmah po završetku revije obilježavaju, dakle dinamičnost, funkcionalni glamur, ponešto strože linije i rezovi, asimetričnost, draperija, bogati cvjetni print, raskošan kolorit ali i, pomalo neuobičajeno za dosadašnju Aleksandrinu estetiku – sportski duh, što jedan od najdugovječnijih hrvatskih brendova odvodi u jednom sasvim novom modnom smjeru.

Pokrovitelji ove glamurozne večeri u Tehničkom muzeju bili su: Grad Zagreb, Hrvatska turistička zajednica, Mastercard, Opel, Hrvatski telekom, Podravka, Huawei, Schweppes, Triglav osiguranje, L’Oréal makeup, Myristica, Tanqueray, Uje, Biobaza, Veuve Clicquot, Epilog studio, Gastro globus, Kevin Murphy i Blitz-CineStar.

Moda Moda vijesti Nova modna era Aleksandre Dojčinović - funkcionalnost i nosivost prije glamura i...

povezano

Trending

Kožne, šljokičaste, vunene, baršunaste… Ovo su sve vrste...

Davno su iza nas vremena kada su hlače bile rezervirane samo za poslovne prilike i vezane za točno određen način stylinga. I dalje ih...

Otvoren prvi slovenski burger bar Lars&Sven u zagrebačkom...

Ljubitelji slasnih burgera od 5. prosinca će u Zagrebu moći posjetiti još jedno mjesto s bogatom i kvalitetnom ponudom. Lars&Sven, vodeći slovenski lanac burger...

Tri namirnice zbog kojih ćete spavati kao beba

Kad već posegnete za hranom, da vam mali zalogaji, uz liniju, ne bi kvarili i san, pronašli smo namirnice koje će vas zasititi, ali...

Najkreativnije poklone ovih blagdana donosi HUSH HUSH market

Organizatori izložbeno-prodajnog sajma ovog su puta okupili 15 izlagača koji će posjetiteljima ponuditi modne dodatke za žene i muškarce, umjetničku keramiku, dekoracije za dom,...

U srcu londonske četvrti Soho imate priliku rezervirati...

Slatki smještaj će biti ekskluzivno dostupan na Booking.com-u i u njemu će moći boraviti do dvije osobe tijekom dva dostupna noćenja. Ljubitelji slatkiša i...

Loré ima novu kampanju koja će vas oduševiti

Kolekcija je inspirirana istoimenim filmom španjolske filmske ikone Sarite Montiel te Madridom i španjolskim krojevima prve polovine 20. stoljeća. Kampanja je snimljena u Hrvatskom...

Facebook

78,477ObožavateljiLajkaj

instagram

32,3k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke