Novi pothvat omiljenog brenda nove generacije – pogledajte kolekciju naočala iza koje se krije Klisab

KLISAB i Ghetaldus predstavljaju najavnu kampanju za ekskluzivnu kolekciju naočala snimljenu na lokacijama Nacionalnog parka Paklenica

Sredina veljače rezervirana je u kalendarima modnih znalaca za uvid u najočekivaniju modnu suradnju ove sezone, ekskluzivnu kolekciju naočala koje je KLISAB, omiljeni hrvatski modni brend nove generacije, dizajnirao za Ghetaldus optiku.

Ususret predstavljanju suradnje, KLISAB i Ghetaldus lansiraju zanimljivu kampanju kojom najavljuju kolekciju te uoči same premijere otkrivaju neke od modela koji će se naći u ovoj jedinstvenoj kolekciji sunčanih i dioptrijskih naočala koja će razoružati sve ljubitelje ovog nadaleko obožavanog modnog dodatka. Naime, vrhunskim komadima odjeće te svojim popularnim torbama koje uživaju “it” status, modni dvojac je ovom suradnjom pridodao i kolekciju naočala KLISAB za Ghetaldus, proširivši tako ponudu dizajnerskog asesoara sa svojim potpisom.

Kampanju, koja se sastoji od serije diptiha snimljenih na bijeloj studijskoj pozadini i u Nacionalnom parku Paklenica, potpisuje fotografkinja Petra Mrša. U ulogama modela našli su se modeli  agencije Relatum Models Management  (Niko M., Hilda H., Natali V., Marija F.) koje na fotografijama uz najnovije modele KLISAB naočala nose i kapute i odjeću ovog modnog dvojca! Make-up je djelo Petre Sever dok kosu potpisuje Branka Trohar (Ponytail). Za styling kampanje koju je produkcijski vodio Nikola Beban, zaslužna je Ana Nikačević.

KLISAB za Ghetaldus kolekcija bit će predstavljena u ponedjeljak 10. veljače 2020. u Velikoj dvorani Hrvatskog glazbenog zavoda u Gundulićevoj 6 u Zagrebu. Kolekcija će od 11. veljače biti dostupna u prodaji.

ModaModa vijestiNovi pothvat omiljenog brenda nove generacije - pogledajte kolekciju naočala iza koje...

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Facebook

100,860FanovaLajkaj