Oysho ima novitet koji će vas sigurno zanimati

S novom godinom Oysho se odlučio za novitete u svojim redovima – aktivna je nova web stranica koja je podijeljena na Oysho i Oysho_Sport.

Oba sučelja imat će mnogo dinamičniji i vizualniji format za intuitivnije i potpunije pregledavanje. Poboljšana upotrebljivost i bolja kvaliteta sadržaja s videozapisima i slikama kampanja i proizvoda. Cilj Oysho.com-a je omogućiti korisnicima da lako pregledavaju web-lokaciju, nudeći što je moguće detaljnije online iskustvo.

Oysho.com usredotočuje svoju predanost na sliku koja prenosi brand DNK s početne stranice na detalje proizvoda. Dvije kategorije, Oysho i Oysho_Sport, mogu se vizualno razlikovati i lako ih je identificirati. U svakom od preglednika interakcija će biti različita jer oboje imaju svoje vlastite podkategorije. Oysho.com sadrži podkategorije koje su uvijek pratile brand kao što su pidžame i kućna odjeća, donje rublje, odjeća za plažu i kupaće kostime, ili sport; dok Oysho_Sport omogućava korisnicima da biraju između različitih sportskih disciplina: boks, tenis i padel, sportove na vodi, fitness, yoga, trekking, skijanje, trčanje i najnovije inkorporacije poput cross fitnessa i biciklizma. Glavna razlika Oysho_Sporta leži u tehničkim detaljima proizvoda koji nude sve korisne informacije dostupne na odjeći.

Oysho_Sport linija ističe se svojom tehnologijom, približavajući tehnologiju modi. Odjevni predmeti s mikrokapsulama aloe vere, kompresijske tkanine za oporavak mišića ili Sensil ® Innergy Nylon 6.6 tkanina za bolje fizičke performanse, samo su neke od inovativnih tkanina koje će zadovoljiti potrebe najzahtjevnijih sportaša.

Što se tiče proizvoda, slike su u središtu pozornosti, s dvije statične slike i posebnom pažnjom posvećenom detaljima. Opcija “kupi” bit će fiksna i uvijek vidljiva, dok će dodatne informacije biti dostupne na padajućem izborniku. Oysho će također prikazivati videozapise kako bi bolje identificirao odjeću prije kupnje; na zaslonu bit će ponuđena opciju za kupnju proizvoda, dodajući ga u koš automatski u samo dva klika. Proizvodi odabrani na Oysho i Oysho_Sport otići će u jednu košaru za obradu narudžbe u jednoj kupnji.
Oysho aplikacija isto tako dobila je novi  vizualni identitet u cijelosti  – novi fontovi, boje, ikone i opcije/gumbići.

ModaModa vijestiOysho ima novitet koji će vas sigurno zanimati

Ovacije za ‘Tvorničke postavke’ Ksenije Marinković na početku nove kazališne sezone

Riječ je o predstavi 'Tvorničke postavke', redateljskom kazališnom prvijencu Ksenije Marinković, jedne od naših najboljih kazališnih i filmskih glumica. Ako je suditi po reakcijama publike...

Facebook

88,138FanovaLajkaj

instagram