Pitanje kako principe održivog življenja uključiti u ubrzani, moderni lifestyle jedan je od najvećih izazova našeg vremena. No, iako izazovno, kako živjeti u skladu s prirodom i svojim djelovanjem ne nanositi štetu okolišu i drugim živim bićima, pitanje je na koje čovječanstvo mora pronaći odgovor. Jedno od takvih mjesta, koja u svakom svog segmentu podržavaju principe održivog življenja, je i Reciklirano imanje u selu Vukomerić, svega 30 kilometara udaljeno od Zagreba, edukacijski centar koji je pokrenula udruga ZMAG u namjeri da na vlastitom primjeru pokaže kako izgleda selo koje je dizajnirano po principima permakulture te njeguje socijalnu osviještenost i ekološku održivost.
Pitoreskno Reciklirano imanje udruge ZMAG poslužilo je kao sjajna kulisa održive modne priče u čijim su se glavnim ulogama našli poznata mlada glumica Petra Kurtela, inače gorljiva pobornica održivog stila života, i njen sin Relja. I Petra, kao i ostali zagovornici održivog življenja, zna da ono nužno uključuje promišljene modne odabire poput odjeće od recikliranih tkanina, materijala iz održivijih izvora i onih koji ne štete životinjskim vrstama. Kako bi doprinio održivosti u modnom segmentu i podržao val pozitivnih promjena, H&M je kreirao posebnu kolekciju “Co-Exist Story” koju je u potpunosti odobrila i organizacija za prava životinja PETA, a u čijim su sjajnim odjevnim komadima pozirali Petra i Relja.
Kolekcija “Co-Exist Story”, kao treći dio H&M-ove inicijative Innovation Stories pokrenute početkom 2021. godine, spaja sve ono što treba osviještenom modernom čovjeku koji nastoji živjeti u skladu s prirodom – suvremeni dizajn koji prati trendove i inovativne tkanine iz održivijih izvora koje nisu životinjskog podrijetla. Svaki komad iz “Co-Exist Story” priče zadovoljava PETA-in certifikat koji se dodjeljuje veganskim proizvodima, a čine ju inovativni materijali kao što su FLWRDWN™, napravljen od poljskog cvijeća, VEGEA™, biljna zamjena za kožu na bazi ulja i kože ili Yulex®, prirodna guma kao stvorena za gumene ribarske čizme. Kolekcija se sastoji od muške i ženske, te dječje odjeće i modnih dodataka, a uključuje i veganski makeup – dva ruža za usne i olovku za oči – koji je, prvi put za H&M, certificirana od strane The Vegan Society.
Znajući da zbog održivosti nije nužno žrtvovati estetiku, H&M je mnogo pažnje uložio i u samu estetiku svoje modne priče koja obiluje upečatljivim komadima, naglašenim volumenima, siluetama 90-ih godina, funkcionalnim outwearom, raskošnim nijansama te odjećom koja inspiraciju pronalazi u streetwearu spajajući ulične trendove i, uvijek poželjnu, praktičnost. H&M je svojom “Co-Exist Story” kolekcijom još jednom potvrdio da moda može zadovoljavati estetske standarde i istovremeno biti obazriva prema okolišu i drugim živim bićima.
Kolekcija “Co-Exist Story” bit će dostupna od 4.11. na www.hm.com.