Svojim novim dizajnerskim potezom, Pieceofshhh Studio još jednom potvrđuje svoju originalnost u kreativnom izražavanju. Predstavljen je novi nastavak Times New Romance kolekcije koja odiše svježinom, idealna za svakoga tko želi dodati originalnost u svoju garderobu. Hana Matić, osnivačica i kreativna direktorica, predstavila je novi dizajn
koji privlači pažnju.
Od lansiranja prvog dizajna za kolekciju Times New Romance prije tri godine, Pieceofshhh Studio neprestano radi na širenju i unaprijeđenu kvalitete brenda. Ovogodišnji takozvani “Cherry on Top” dizajn dolazi kao vrhunac dosadašnjeg rada. Svaki komad iz kolekcije dizajniran je s pažnjom, savršen balans između komfora i stila. “U svakoj ideji i razradi iste postoji trenutak kada dodate taj posljednji detalj i odjednom, sve ima smisla — poput trešnje na vrhu šlaga.” objašnjava Hana Matić.
PREMISA TIMES NEW ROMANCEA
Times New Romance nije samo naziv kolekcije, već filozofija koja stoji iza svakog dizajna koji je kreiran. Ova kolekcija zamišljena je kao slavlje ljubavi i individualnosti, nudeći svakom pojedincu mogućnost da izrazi svoj jedinstveni stil i osobnost. Svaki predmet ove kolekcije može stajati samostalno za sebe ili u paru. Poanta je da je možemo birati tko je naš par, a isto tako možemo i biti samostalni u najboljem izdanju.
CHERRY ON TOP
Nova kampanja “Cherry on Top” odražava svježinu i inovativnost koju Pieceofshhh Studio uvijek teži prezentirati. Inspirirani suptilnom ironijom i igrom s klišejima, najnovija kampanja istražuje teme poput završnih detalja koje zaokruže čitavu priču.
- Fotografija: Monika Likarić
- Produkcija: Dina Uglešić
- MUA: Vanda Rajković
- Modeli: Milica Kamenski i Mihovil Horvat
- Asistentica seta: Jelka Margarita Bogdanić