Pogledajte nove kolekcije Morane Krklec, brenda Unaesthetik i Branke Donassy

Na pisti zagrebačkog Studentskog centra sinoć su predstavljenje kolekcije Morane Krklec, dizajnera Marka Plukavca koji stoji iza branda Unaesthetik te Branke Donassy.

Lokacija koja je od samih začetaka nositelj urbane, alternativne i eksperimentalne zagrebačke scene pokazala se idealnom za performanse dizajnera, koji svoju publiku uvijek uvedu u jedan kreativni svijet stvaralaštva.

Morana Krklec

Čast da otvori drugi dan održavanja Bipa FASHION.HR-a pripala je talentiranoj Morani Krklec. Aktualna kolekcija njenog branda MO design, bazira se na crnim odjevnim predmetima, koji ne prate u potpunosti liniju tijela, nego razrađenom konstrukcijom tvore zasebne forme, unoseći dinamičnost. I dok jednom dijelu kolekcije posebnu pažnju odvlače detalji na leđima koji su istaknuti ili konstrukcijski ili probijanjem tkanine piercing nakitom, u drugom su dijelu zaživjeli nešto skulpturalniji modeli. Koristeći vunu koju tehnikom filcanja izrađuju članice udruge Goranske vunarice iz Ravne gore od odbačene ovčje vune dizajnerica isprepliće umjetničko stvaralaštvo, tradicijske vrijednosti i ekološki korisno djelovanje.

Unaesthetik

Modni brand Unaesthetik, kojeg potpisuje dizajner Marko Plukavec, ostao je dosljedan ručnoj dekonstrukciji pletiva kao osnovnoj niti vodilji i glavnoj inspiraciji prilikom kreiranja svakog novog unikatnog komada. Veliku ulogu u konačnom izgledu kolekcije odigrala je i glazba. Ovog puta, Byörk koju je dizajner čuo tijekom jednog izlaska u Berlinu pokrenula je kreativnost i tako se rodio koncept za reviju, koja je oduševila ljubitelje Unaesthetik branda pogotovo zbog komada koji su zaživjeli u različitim nijansama tople smeđe i maslinasto zelene. Oversized kardigani koji se nose kao haljine, voluminozne veste i maxi šalovi opet s pokazali pravi slow fashion koncept, a dizajner je publiku iznenadio ruksacima „Yvonne bag“ u dvije veličine.

Branka Donassy

„Blow up“, kolekcija dizajnerice Branke Donassy zatvorila je drugu večer tjedna mode. Inspirirana kultnim istoimenom filmom Michelangela Antonionia iz 60-ih, dizajnerica se opet bavi metodom povećanja fotografija i dizajnerskih intervencija u motivu te digitalnim tiskom na tkanini. Za novu kolekciju koristila je vlastite fotografije raznih motiva iz prirode snimljene na Lošinju još 2009. godine. Velikim povećanjem u trenutku, dokumentirani realistični detalj doživljava transformaciju u apstraktnu sliku, a dodatnom intervencijom promjene kolorita u paletu intenzivno plave, magente, zelene, ljubičaste te crno-bijele, slike izazivaju različite emocije. Kao i uvijek, Donassy pomno građenim konstrukcijama svakim modelom priča jednu posebnu priču. Kombinacije čistih silueta, posebnih rukava, neobičnih ovratnika i potpuno različitih suknji stvorile su dinamičnu strukturu cijele kolekcije.

 

Moda Moda vijesti Pogledajte nove kolekcije Morane Krklec, brenda Unaesthetik i Branke Donassy

povezano

jolie preporuke

Ako volite cipele s mašnom, obavezno zavirite na Asos

Ako je mašna jedan od onih detalja koji volite vidjeti na odjeći i obući, sigurno će vas zanimati ponuda cipela s mašnom koje nudi...

Sjećate se viralne pjevačice? Otpjevala je cijeli Shallow u showu Ellen DeGeneres

Charlotte Awbery bila je na putu da se nađe s prijateljima kada ju je u londonskoj podzemnoj zaustavio Youtuber i zamolio da dovrši stihove...

Najljepše cipele za svaki dan

Proljetne kolekcije poznatih high street brendova donijele su pregršt odličnih modela cipela s niskom petom – od balerinki do mokasina. Cipele dolaze u cijelom...

Massimo Dutti ima sniženje koje vrijedi čekirati!

Nakon službenih zimskih sniženja modni brendovi nas s vremena na vrijeme razvesele međusezonskim sniženjima. Ovaj put se radi o poznatom high street brendu Massimo...

Jennifer Lopez opet je zaštitno lice Guessa i izgleda wow!

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu...

Ella Dvornik rodila djevojčicu!

Ella Dvornik rodila je djevojčicu prije četiri dana, a dolazak druge kćeri na svijet odlučila je tajiti od javnosti da bi se stigla malo...

Trending

Mango je pronašao inspiraciju u trenutno najpopularnijim luksuznim torbama

Nije novost da se high street brendovi često inspiriraju high end kolekcijama, a najčešće se to odnosi na torbe i cipele. S obzirom da...

Jo Malone predstavio tri nova mirisa savršena za proljeće

Otkrijte kolekciju tri bezvremenska mirisa u kojoj svaki od njih pruža drugačiju interpretaciju engleske lavande. Jedan je upečatljivo aromatičan, drugi svjež s hladnom drvenastom...

Osunčane, kremaste i ružičaste nijanse u MAC-ovim proljetnim novitetima

MAC je za nadolazeće proljetne dane pripremio nekoliko noviteta za svjež i zdrav izgled tena koji se vrte oko ružičastih i rozih nijansi. Loud...

Ova zagrebačka pizzerija sve sastojke uvozi iz Napulja

Posljednjih nekoliko godina na hrvatsku gastro scenu isplivalo je mnogo ambicioznih formata pizzerija, koje su u kratkom roku, na obostrano zadovoljstvo, pronašle svoju klijentelu....

Massimo Dutti ima sniženje koje vrijedi čekirati!

Nakon službenih zimskih sniženja modni brendovi nas s vremena na vrijeme razvesele međusezonskim sniženjima. Ovaj put se radi o poznatom high street brendu Massimo...

Avène ima odlične proizvode za suhu kožu

Tri desetljeća posvećenosti osjetljivoj koži, 360 mjeseci razvijanja formulacija i proizvoda nježnih po prirodi, 10950 dana hidracije, umirenja te nježne, ali učinkovite njege za...

Facebook

81,828ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Mango je pronašao inspiraciju u trenutno najpopularnijim luksuznim torbama

Nije novost da se high street brendovi često inspiriraju high end kolekcijama, a najčešće se to odnosi na torbe i cipele. S obzirom da...

Jo Malone predstavio tri nova mirisa savršena za proljeće

Otkrijte kolekciju tri bezvremenska mirisa u kojoj svaki od njih pruža drugačiju interpretaciju engleske lavande. Jedan je upečatljivo aromatičan, drugi svjež s hladnom drvenastom...

Osunčane, kremaste i ružičaste nijanse u MAC-ovim proljetnim novitetima

MAC je za nadolazeće proljetne dane pripremio nekoliko noviteta za svjež i zdrav izgled tena koji se vrte oko ružičastih i rozih nijansi. Loud...

Ova zagrebačka pizzerija sve sastojke uvozi iz Napulja

Posljednjih nekoliko godina na hrvatsku gastro scenu isplivalo je mnogo ambicioznih formata pizzerija, koje su u kratkom roku, na obostrano zadovoljstvo, pronašle svoju klijentelu....

Massimo Dutti ima sniženje koje vrijedi čekirati!

Nakon službenih zimskih sniženja modni brendovi nas s vremena na vrijeme razvesele međusezonskim sniženjima. Ovaj put se radi o poznatom high street brendu Massimo...

Avène ima odlične proizvode za suhu kožu

Tri desetljeća posvećenosti osjetljivoj koži, 360 mjeseci razvijanja formulacija i proizvoda nježnih po prirodi, 10950 dana hidracije, umirenja te nježne, ali učinkovite njege za...