Pogledajte nove kolekcije Morane Krklec, brenda Unaesthetik i Branke Donassy

Na pisti zagrebačkog Studentskog centra sinoć su predstavljenje kolekcije Morane Krklec, dizajnera Marka Plukavca koji stoji iza branda Unaesthetik te Branke Donassy.

Lokacija koja je od samih začetaka nositelj urbane, alternativne i eksperimentalne zagrebačke scene pokazala se idealnom za performanse dizajnera, koji svoju publiku uvijek uvedu u jedan kreativni svijet stvaralaštva.

Morana Krklec

Čast da otvori drugi dan održavanja Bipa FASHION.HR-a pripala je talentiranoj Morani Krklec. Aktualna kolekcija njenog branda MO design, bazira se na crnim odjevnim predmetima, koji ne prate u potpunosti liniju tijela, nego razrađenom konstrukcijom tvore zasebne forme, unoseći dinamičnost. I dok jednom dijelu kolekcije posebnu pažnju odvlače detalji na leđima koji su istaknuti ili konstrukcijski ili probijanjem tkanine piercing nakitom, u drugom su dijelu zaživjeli nešto skulpturalniji modeli. Koristeći vunu koju tehnikom filcanja izrađuju članice udruge Goranske vunarice iz Ravne gore od odbačene ovčje vune dizajnerica isprepliće umjetničko stvaralaštvo, tradicijske vrijednosti i ekološki korisno djelovanje.

Unaesthetik

Modni brand Unaesthetik, kojeg potpisuje dizajner Marko Plukavec, ostao je dosljedan ručnoj dekonstrukciji pletiva kao osnovnoj niti vodilji i glavnoj inspiraciji prilikom kreiranja svakog novog unikatnog komada. Veliku ulogu u konačnom izgledu kolekcije odigrala je i glazba. Ovog puta, Byörk koju je dizajner čuo tijekom jednog izlaska u Berlinu pokrenula je kreativnost i tako se rodio koncept za reviju, koja je oduševila ljubitelje Unaesthetik branda pogotovo zbog komada koji su zaživjeli u različitim nijansama tople smeđe i maslinasto zelene. Oversized kardigani koji se nose kao haljine, voluminozne veste i maxi šalovi opet s pokazali pravi slow fashion koncept, a dizajner je publiku iznenadio ruksacima „Yvonne bag“ u dvije veličine.

Branka Donassy

„Blow up“, kolekcija dizajnerice Branke Donassy zatvorila je drugu večer tjedna mode. Inspirirana kultnim istoimenom filmom Michelangela Antonionia iz 60-ih, dizajnerica se opet bavi metodom povećanja fotografija i dizajnerskih intervencija u motivu te digitalnim tiskom na tkanini. Za novu kolekciju koristila je vlastite fotografije raznih motiva iz prirode snimljene na Lošinju još 2009. godine. Velikim povećanjem u trenutku, dokumentirani realistični detalj doživljava transformaciju u apstraktnu sliku, a dodatnom intervencijom promjene kolorita u paletu intenzivno plave, magente, zelene, ljubičaste te crno-bijele, slike izazivaju različite emocije. Kao i uvijek, Donassy pomno građenim konstrukcijama svakim modelom priča jednu posebnu priču. Kombinacije čistih silueta, posebnih rukava, neobičnih ovratnika i potpuno različitih suknji stvorile su dinamičnu strukturu cijele kolekcije.

 

ModaModa vijestiPogledajte nove kolekcije Morane Krklec, brenda Unaesthetik i Branke Donassy

Na pješčanim sprudovima ušća Neretve osvanuli crteži haljina

Magično ušće rijeke Neretve mjesto je jedinstvene prirodne ljepote, a zahvaljujući akademskom kiparu i land art umjetniku Nikoli Falleru dobilo je i umjetničku vrijednost...

Netflixov zimski hit: Napokon možemo gledati novu seriju o kultnoj Wednesday Addams!

Kultna animirana serija, kao i legendarni igrani filmovi iz 1990-ih o pomalo 'pomaknutoj' obitelji Addams već desetljećima ne prestaju plijeniti pažnju publike pa nas...

Kako IZIPIZI naočale nose poznate Splićanke i Splićani?

Predblagdansko IZIPIZI druženje, ove godine održano je u poznatoj splitskoj pizzeriji Bokamorra, a nisu ga propustili poznati Splićani i Splićanke poput Domenice Žuvele, Fani...

Facebook

90,374FanovaLajkaj

instagram