Mnogi od nas skloni smo tražiti alibije za svoje ignoriranje zova prirode u lošim vremenskim uvjetima, udaljenosti šuma, parkova i planinarskih staza. Upravo taj problem je u fokusu Fjällräven kolekcije; kako smanjiti jaz koji dijeli prekaljene pustolove i trekere od komotnih gradskih šminkera? Jer koliko god mislili da se razlikujemo jedni od drugih po pitanju glazbe koju slušamo, odjeće koju nosimo i hobija kojim se bavimo dvije stvari su nam sigurno zajedničke: prva je da priroda ništa ne zna o tim pomalo smiješnim podjelama, ne diskriminira i svakoga prihvaća. Druga je da boravak u prirodi jednako blagotvorno utječe na psihofizičko zdravlje svih nas. Anuliranje negativnih posljedica stresa, poboljšana koncentracija, kratkoročno pamćenje i kreativnost, jači imunitet i samopouzdanje: dokazano je da navedene benefite možemo osjetiti nakon 20 minuta boravka u prirodi. Priroda čeka vas, a što vi čekate?
Kånken Spaja grad i prirodu od 1978.
Upravo Kånkenova moć da pomiruje razlike učinila ga najvoljenijim svjetskim ruksakom. Šminkeri i alternativci, poslovni ljudi i osnovnoškolci, studenti i umirovljenici vjerni su članovi Kånken kluba obožavatelja diljem svijeta. Funkcionalnost, izdržljivost i bezvremenski dizajn koji krase Kånken zadovoljavaju naše potrebe u gradskoj vrevi i u onim trenucima kada od nje uspješno pobjegnemo. Skromni ruksak koji je nastao kako bi švedskim školarcima olakšao teret obrazovanja osvojio je svijet i pokazao nam da za uspjeh nije neophodno praćenje trendova i odustajanje od vlastitih načela radi kratkotrajnog profita. Vječni mladić proslavio je četrdeseti rođendan bez i najmanje naznake krize srednjih godina i pun entuzijazma čeka buduće izazove.
Kånken od sada dostupan u cijeloj Hrvatskoj
A što se tiče sve vjernije i brojnije Kånken sljedbe u Hrvatskoj, sezona FW 19 počela je na najbolji mogući način: najpoznatija polarna lisica na svijetu dostojan dom je pronašla u ShoeBeDou, jednom od vodećih maloprodajnih lanaca urbane odjeće i obuće u Hrvatskoj. Partnerstvo na koje su obje strane jako ponosne i od kojeg mnogo očekuju proslavljeno je druženjem u prostorijama ShoeBeDo-a u zagrebačkoj Gajevoj ulici. Strogi centar Zagreba pokazao se kao idealan dom za najprodavaniji svjetski ruksak, a dodatni urbani štih cijeloj priča dala je suradnja Fjällrävena i vrlo talentirane mlade umjetnice Klare Rusan Klarxy, koja je oslikavala ruksake Re-Kånken, posebne po tome što su u potpunosti izrađeni od recikliranog materijala, točnije 11 plastičnih boca. Dobar je to način da se pokažu vrijednosti na kojima je izgrađen Fjällräven: briga za okoliš i održivost u kombinaciji s talentom i kreativnošću.