• Jolie
  • Moda

Popularni Kånken ruksaci od sada dostupni u cijeloj Hrvatskoj

Čuveni švedski outdoor brend Fjällräven nastao je 1960. godine s jednim ciljem: vratiti ljude prirodi. Njegov osnivač Åke Nordin još kao dječak je shvatio da ne postoji loše vrijeme, samo loša oprema. Uostalom tko ne bi volio šetati po jesenskoj kiši, prepustiti se njezinom umirujućem rominjanju i vlastitim mislima znajući pritom da mu cipele, jakna ili ruksak neće promočiti?

Mnogi od nas skloni smo tražiti alibije za svoje ignoriranje zova prirode u lošim vremenskim uvjetima, udaljenosti šuma, parkova i planinarskih staza. Upravo taj problem je u fokusu Fjällräven kolekcije; kako smanjiti jaz koji dijeli prekaljene pustolove i trekere od komotnih gradskih šminkera? Jer koliko god mislili da se razlikujemo jedni od drugih po pitanju glazbe koju slušamo, odjeće koju nosimo i hobija kojim se bavimo dvije stvari su nam sigurno zajedničke: prva je da priroda ništa ne zna o tim pomalo smiješnim podjelama, ne diskriminira i svakoga prihvaća. Druga je da boravak u prirodi jednako blagotvorno utječe na psihofizičko zdravlje svih nas. Anuliranje negativnih posljedica stresa, poboljšana koncentracija, kratkoročno pamćenje i kreativnost, jači imunitet i samopouzdanje: dokazano je da navedene benefite možemo osjetiti nakon 20 minuta boravka u prirodi. Priroda čeka vas, a što vi čekate?

Kånken Spaja grad i prirodu od 1978.

Upravo Kånkenova moć da pomiruje razlike učinila ga najvoljenijim svjetskim ruksakom. Šminkeri i alternativci, poslovni ljudi i osnovnoškolci, studenti i umirovljenici vjerni su članovi Kånken kluba obožavatelja diljem svijeta. Funkcionalnost, izdržljivost i bezvremenski dizajn koji krase Kånken zadovoljavaju naše potrebe u gradskoj vrevi i u onim trenucima kada od nje uspješno pobjegnemo. Skromni ruksak koji je nastao kako bi švedskim školarcima olakšao teret obrazovanja osvojio je svijet i pokazao nam da za uspjeh nije neophodno praćenje trendova i odustajanje od vlastitih načela radi kratkotrajnog profita. Vječni mladić proslavio je četrdeseti rođendan bez i najmanje naznake krize srednjih godina i pun entuzijazma čeka buduće izazove.

Kånken od sada dostupan u cijeloj Hrvatskoj

A što se tiče sve vjernije i brojnije Kånken sljedbe u Hrvatskoj, sezona FW 19 počela je na najbolji mogući način: najpoznatija polarna lisica na svijetu dostojan dom je pronašla u ShoeBeDou, jednom od vodećih maloprodajnih lanaca urbane odjeće i obuće u Hrvatskoj. Partnerstvo na koje su obje strane jako ponosne i od kojeg mnogo očekuju proslavljeno je druženjem u prostorijama ShoeBeDo-a u zagrebačkoj Gajevoj ulici. Strogi centar Zagreba pokazao se kao idealan dom za najprodavaniji svjetski ruksak, a dodatni urbani štih cijeloj priča dala je suradnja Fjällrävena i vrlo talentirane mlade umjetnice Klare Rusan Klarxy, koja je oslikavala ruksake Re-Kånken, posebne po tome što su u potpunosti izrađeni od recikliranog materijala, točnije 11 plastičnih boca. Dobar je to način da se pokažu vrijednosti na kojima je izgrađen Fjällräven: briga za okoliš i održivost u kombinaciji s talentom i kreativnošću.

FotoPR
Moda Moda vijesti Popularni Kånken ruksaci od sada dostupni u cijeloj Hrvatskoj

povezano

Trending

Osam zanimljivih kolekcija predstavljeno na prvom danu Zagreb...

Upravo su to sinoć, u zagrebačkoj Tvornici kulture dokazali svi koji su pred mnogobrojnom publikom prikazali svoje kolekcije. Ovogodišnja tema i misao vodilja same...

Pogledajte trailer za film “Dama i Skitnica” i...

Animirani klasik "Dama i skitnica" koji je prvi put svjetlo dana ugledao 1955. godine već je desetljećima crtani film koji se uvijek iznova gleda....

“Prijatelji” se još uvijek druže u stvarnom životu!

Kultna serija "Friends" u trajanju od 10 sezona obilježila je 90-e i početak 2000-ih i malo tko prepoznatljivu ekipu ne smatra "prijateljima". Serija koja...

Bijeli džemper je savršen zimski komad

Džemperi u svim bojama i krojevima su zavladali ulicama te se tako i ove jeseni nametnuli kao jedan od vodećih trendova. Najčešće ih viđamo...

Za dva dana u Zaru stiže raskošna zimska...

Uz konstantne novitete, posebne limitirane kolekcije i više linija, Zara za svaku sezonu predstavi kolekciju koja je okosnica estetike ovog high street giganta i...

Avon predstavlja Distillery, jednu zaista posebnu liniju za...

Slušajući sve veći broj svjesnih i dobro informiranih korisnica, Avon lansira Distillery, liniju veganskih proizvoda za njegu kože. Formulirani su od koncentrata izrađenih kroz...

Facebook

75,757ObožavateljiLajkaj

instagram

31,9k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke