Povoljne, šarmantne i održive – ove naočale stalno viđamo po našim ulicama

Zara Hrvatin, jedna od domaćih influencerica, prepoznatljiva je po svom održivom lifestyleu i životu u skladu s prirodom, a upravo taj stil idealno se uklopio u ovogodišnju IZIPIZI Studio kolekciju koja također slavi održivost i prirodu

Priča o uspjehu trojice mladih poduzetnika uvjerenih da bi se ideja o klasičnim jeftinim naočalama za čitanje u prodaji u supermarketima i ljekarnama mogla preispitati, iz Pariza je svijet pokorila svojim uniseks, pristupačnim,  kvalitetnim, modernim, a istovremeno univerzalnim naočalama za cijelu obitelj.

U želji da se stvori ultra tanki model naočala, inspiriran metalnim okvirima,  konceptu koji se temelji na vrhunskoj kvaliteti i dizajnu, dodan je i sasvim novi termin – održivost.  Povod je lansiranje nove linije sunčanih i naočala za čitanje – Izipizi Studio Slim Collection koja kombinira pop oblik nadahnut devedesetima s okvirom napravljenim od inovativnog materijala na 45% bio-bazi izrađenog s ricinusovim uljem, 20% tanji i 40% lakši od najpoznatijeg modela Izipizija, # D. To značajno smanjuje uporabu neobnovljivih materijala, a time i emisiju CO2 tijekom faze proizvodnje. Dostupna u crnoj, krem i blijedocrvenoj boji, nova linija naočala nalazi se u tankom i ekološkom pakiranju.

U skladu s novim smjerom u smislu održivosti kojim je studio IZIPIZI krenuo u želji da aktivno sudjeluje u očuvanju prirode, uloga ambasadorice  Izipizi  Studio Slim kolekcije pripala je influenserici  Zari Hrvatin. Zara strastveno propagira povratak prirodnom načinu života, te je i sama krenula u uzbudljivu avanturu suživota s prirodom pa tako putem Instagram profila i Youtube kanala  – Sun & Moon – Garden  dijeli iskustva iz života u skladu s prirodom.

Svakim danom smo sve svjesniji kolika je važnost u očuvanju prirode, a posljednji IZIPIZI Studio Slim Collection projekt je dio plana ambicioznog  i hvalevrijednog cilja koji si je Izipizi zadao 2020. godine, povodom desete godišnjice brenda: smanjiti ugljični otisak naočala za 50% u roku od tri godine prilagodbom načina transporta robe i  promišljanjem o novim načinima trgovine.

Created with RNI Films app

ModaModa vijestiPovoljne, šarmantne i održive - ove naočale stalno viđamo po našim ulicama

Nova kolekcija donjeg rublja brenda SKINY donosi čarobnu igru boja i senzualnosti

Lijepo donje rublje ima moć. Pruža nam osjećaj posebnosti, zavodljivosti i privlačnosti. Ono nije samo komad tkanine, to je i osjećaj samopouzdanja i senzualnosti...

Donna Vekić u rodnom Osijeku nastavlja misiju izgradnje javnih teniskih terena

Nakon dva uspješno održana turnira, 2020. i 2022. godine, Premier Tennis Tournament i ove se godine održava u Osijeku. O uspješnosti prethodnih turnira govore i dva, već...

Nikolina i Sonja obožavaju odvažne okvire naočala

Naše oči su naš prozor u svijet. Omogućuju nam da istražujemo, čitamo, vozimo, obavljamo poslove i sudjelujemo u mnogim drugim svakodnevnim aktivnostima. No, često zaboravljamo...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram