Predivan ručno rađen nakit hrvatskog brenda Ayelen

Ayelen žena je odvažnog duha, ženstvena i tajanstvena, voli sanjariti i maštati, istaknuti svoju ljepotu. Upravo takva je i najnovija kampanja ovog brenda na kojem se radilo zadnjih pet mjeseci, inspirirana drevnim boginjama, zaštitnicama ljepote, prirode, pravde, čarolije, ljubavi i života.

Unatoč prepoznatljvosti po zavodljivim harnessima i kožnim dodacima, nakon tri godine postojanja, Ayelen brand je odvažno zaplovio u nove vode te predstavlja svoju prvu kolekciju nakita od plemenitih kovina.

 

Naglasak je na malim statement serijama, koje su precizno i detaljno ručno rađene, uz mnoge unikatne komade. U kolekciji dominira mesing koji neodoljivo emitira raskoš zlata, bakar kao neutralniji materijal, srebro, prirodni kristali i poludrago kamenje, školjke i drugi prirodni materijali.

“Želja mi je stvoriti kreacije za žene koje vole upečatljive, jedinstvene komade, ali i za one koje vole jednostavnost. Nosive kao glamurozni dodatak ili kao svakodnevni neodoljivi detalj. Svaki komad nakita često i sebi izradim, jer volim isprobati funkcionalnost dizajna, a i naravno jer je to posebna energija kad nosite nešto što stvorite baš na onaj način koji se vama najviše sviđa. Tako i lakše eksperimentiram s njegovom izradom”, otkrila je Martina Tompić, kreativka iza Ayelen brenda.

Za više informacija o cijenama i naručivanju posjetite službenu Instagram stranicu brenda.

ModaModa vijestiPredivan ručno rađen nakit hrvatskog brenda Ayelen

Zagrebački ScreenX otvoren uz zvjezdanu publiku i Supermana u panorami od 270 stupnjeva!

CineStar Zagreb u Branimir mingle mall-u postao je bogatiji za jedinstveno kino iskustvo – otvorena je prva ScreenX dvorana u glavnom gradu! Ovaj najinovativniji kino doživljaj današnjice, nakon...

Umirete od žeđi? Narikače će vas “oplakati” i pozvati na hidraciju

Skraćeno StudeNarikače, simbolično dolaze oplakati upravo one trenutke kada zanemarujemo vlastitu žeđ. Njihovo naricanje dolazi kao reakcija na idealne uvjete za dehidraciju – izloženost...

Kada odjeća govori više od riječi: nova kolekcija eNVy rooma

Kampanja snimana noću koristi kontrast urbanog ambijenta – garaže, fasade, zidovi, tamne ulice – i luksuzne teksture materijala, stvarajući narativ koji podsjeća na mješavinu...

Facebook

100,860FanovaLajkaj