Primark ima novu kolekciju pidžama inspiriranih Disneyjevim crtićima, a mi želimo svaki model!

Odlučiti se između ovih slatkih pidžama doista nije lako.

Omiljena fashion destinacija svih ljubitelja slatkih krpica i niskih cijena definitivno je Primark. Ovaj brend godinama je idealno modno odredište za sve koji vole odlične trendi komade odjeće, udobno donje rublje ili pak mekane pidžame. S obzirom da ove godine upravo odjeću za po doma i pidžame najviše i nosimo, Primark je prigodno lansirao novu kolekciju ženskih pidžama inspiriranih likovima iz Disneyjevih crtića. Očekivano, čim smo pogledali ponudu zaljubili smo se u tople zimske pidžame s likovima Minnie Mouse, Winnie the Pooha ili pak Bambija. Uz to su nam se svidjele i lagane spavaćice kao i pidžame s kratkim hlačicama za maksimalnu udobnost spavanja.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Primark (@primark)

Tko bi odolio simpatičnom Mickeyju, Minnie ili pak Thumperu dok nas gledaju iz online ponude ovog slavnog brenda? Mi definitivno ne bismo, jer smo odmah počeli razmišljati u kojoj ćemo od ovih slatkih opravica provesti zimske noći.

U nastavku pogledajte nekoliko modela iz aktualne ponude:

10 eura
7 eura
6 eura
10 eura
13 eura
13 eura
10 eura
8 eura
ModaModa vijestiPrimark ima novu kolekciju pidžama inspiriranih Disneyjevim crtićima, a mi želimo svaki...

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

„PJEVAMO ZA NJIH“ – Humanitarni koncert za troje mališana 11. svibnja u Tvornici kulture

U nedjelju, 11. svibnja 2025. godine, u zagrebačkoj Tvornici kulture održat će se veliki humanitarni koncert pod nazivom „Pjevamo za njih“, s ciljem prikupljanja sredstava za liječenje troje...

Otkrij Njemačku iz snova: Kultura, kreativnost i čarolija u srcu Europe

Njemačka turistička zajednica (German National Tourist Board) koristi ciljani tematski marketing kako bi dodatno učvrstila imidž Njemačke kao kulturno inspirirane, kozmopolitske i održive turističke...

Facebook

100,860FanovaLajkaj