• Jolie
  • Moda

Springfield predstavio novu KEEP IT WARM! kolekciju

SPRINGFIELD, Tendamova robna marka, lansira svoju KEEP IT WARM! kampanju kao ključnu poruku u okviru strateških inovacija. Nova kolekcija kaputa koja se temelji na visoko izolacijskim komadima certificiranim zaštitnim znakovima poput DupontTM SoronaR, NeokdunR ili RDS.

Ambasadori odabrani kao zaštitno lice ove kampanje, ilustratorica Ana Jarén i prvak snowboarda Lucas Eguibar, izravno su povezani s novim komadima ove kolekcije kroz svoj životni stil i iskustva gdje su boja i inovativnost najbolji dvojac za predstavljanje vrijednosti nove KEEP IT WARM! kolekcije.

KOLEKCIJA: KEEP IT WARM!

Springfield je za sezonu jesen/zima 19.  predstavio  svoju prvu kolekciju odjeće koju čine visoko izolacijski, lagani kaputi, jakne, prsluci i parke napravljene od alternativne toplinske izolacije i mogućnostima odbijanja vode. Pored toga, ovi proizvodi su ekološki prihvatljivi i materijali nisu testirani na životinjama.

Komadi za muškarce i žene koji čine KEEP IT WARM! kolekciju imaju različite certifikate poput DupontTM SoronaR, održivu i obnovljivu izolaciju sastavljenu od biopolimera čiji je proizvodni proces mnogo učinkovitiji od poliestera; NeokdunR, 100% prirodno i biorazgradivo reciklirano te proizvedeno inovativnim postupcima koji izbjegavaju uporabu štetnih proizvoda po okoliš; i RDS (Responsible Down Standard) certifikat kojim se osigurava da je korišteno perje dobiveno bez nasilja nad životinjama.

Brend je posvećen inovacijama kako bi učinio život lakšim i udobnijim svojim kupcima kroz inovativne i kvalitetne komade, te kako bi ostali odani ležernom i suvremenom stilu. To se povezuje i s brigom za Springfield muškarca i žene kada su u pitanju održivost i briga za okoliš.

KONCEPT: O ZIMI

Za ovu kampanju Ana Jarén i Lucas Eguibar postaju pripovjedači vlastitih priča, posebno onih koje se odvijaju tijekom zime. O ZIMI je koncept u kojem nam oba lika prikazuju svoje svakodnevice tijekom ove sezone, vrlo osobni pogled na sve što ih inspirira tijekom njihovih zimskih vragolija.

Springfield se povezuje s tim pričama kroz svoju novu kolekciju KEEP IT WARM! kaputi – sastavljeni od izdrživih materijala poput parki i prsluka – koji se savršeno uklapaju u pripovijesti obaju likova. Ana, ilustratorica, ide kroz život neprestano tražeći inspiraciju dok Lucas, sportaš, živi okružen prirodom i, naravno, snijegom. Oboje se stalno suočavaju s izazovima, a u ovoj kampanji vidjet ćemo kako ih KEEP IT WARM! kolekcija prati.

Koncept se odražava i u umjetničkom dijelu kampanje, kao i u video uracima. Kampanja će biti pokrenuta krajem listopada na svjetskoj razini i vidjet ćete je na mrežnim modnim platformama i u tisku, kao i na vlastitim kanalima brenda. Također će biti dostupan na Springfield web stranici i društvenim mrežama gdje ćete moći pristupiti ekskluzivnom sadržaju i mnogim drugim iznenađenjima.

FotoPR
Moda Moda vijesti Springfield predstavio novu KEEP IT WARM! kolekciju

povezano

Trending

Pronašli smo high street verziju popularne Dior torbe

Da se high street brendovi često inspiriraju dizajnerskim komadima, nije nikakva novost. Prije ili kasnije oni najpopularniji dobiju svoju jeftiniju verziju koja oblikom, bojama,...

Ovaj trend u manikuri stvoren je za minimaliste

Iako francuska manikura više nema slavu kakvu je imala prije, brojne izvedenice upravo tog tipa manikure uživaju jednaku popularnost kao nekada, makar među ljubiteljima...

Imate želju za određenim tipom hrane? Tijelo vam...

Kada osjećate stres imate potrebu pojesti komad čokoladne torte dok vaš najbolji prijatelj u istoj situaciji poseže za tjesteninom. Zašto različiti ljudi imaju različite...

Jeste li čuli za “Hair Plopping” metodu za...

Nije tajna da je u većini slučajeva kovrčavu kosu teško ukrotiti i da zahtijeva posebnu pažnju. No, promjena načina na koji sušite kosu može...

Kako pripremiti ukusniju i zdraviju kavu?

Prva kava vam teško "padne" na želudac? U svoju dnevnu rutinu uvedite novo pravilo: nema kave na prazan želudac. Pojedite nekoliko zalogaja doručka prije...

L’OCCITANE ovog siječnja donosi kolekciju koja se može...

Dok se bojenje nekad smatralo isključivo aktivnošću za djecu, danas i odrasli uživaju u prednostima ovog hobija, dok su bojanke za odrasle na vrhu...

Facebook

81,349ObožavateljiLajkaj

instagram

33,0k Sljedbenici
Slijedi

pročitajte

jolie preporuke