Što je zajedničko nizozemskom kreativnom kolektivu Daily Paper i kultnom brazilskom brandu Havaianas?

Ako vam je prva asocijacija bilo očuvanje prirodnih staništa i vraćanje zajednici bili ste u pravu. Daily Paper i Havaianas vode vas u raj njihovom prvom suradnjom.

Daily Paper je više od robne marke odjeće. Naime, Daily Paper je ekvivalent za modu i kulturu iza kojeg stoji „pleme“ multidisciplinarnih kreativaca koji kroz kreativnost, modu i edukaciju inspiriraju i motiviraju mlade pojedince i slave svoje vlastite korijene. Iz sezone u sezonu brand koristi svoje kolekcije kako bi skrenuo pozornost na raznoliku kulturu afričkih zajednica i potaknuo pokretanje značajnih promjena u segmentu očuvanja okoliša, prirodnih staništa i vraćanja zajednici zahvaljujući svom radu s afričkim nevladinim organizacijama.

Ujedinjeni u zajedničkom cilju, a kao nastavak nedavne linije Daily Papera „Protect Paradise“, Daily Paper i  bezvremenskim klasik Havaianas udružili su se kako bi stvorili limitirano izdanje japanki. Ukrašen printom koji ilustrira divlje životinje i prirodu, dizajn ove kolekcije japanki odaje počast tropskom raju Mauricijusu i njegovim ugroženim vrstama.

Kampanja je inspirirana mirnim rajskim trenutkom zalaska sunca vizualiziranim kroz tople pastelne boje. Modeli kampanje žele skrenuti pažnju i na zaštitu i očuvanje prirodne divljači.

Smješten uz jugoistočnu obalu afričkog kontinenta, otok Mauricijus i njegova flora i fauna bili su glavni izvor inspiracije za ovaj dizajn, a kao rezultat je nastao prekrasan dizajn za najvažniji modni dodatak ovog ljeta – japanke. Tropske ptice, cvijeće i kornjače motivi su koji krase potplate japanki.

Tijekom izolacije Abderrahmane Trabsini, suosnivač brenda i direktor dizajna naišao je na članak o idiličnom otoku. Budući da u to vrijeme nije mogao putovati, istraživao ga je iz svog stana i kroz priče koje mu je ispričao mauricijski barista iz susjedstva. Slike bujnih palmi, bijelog pijeska i tirkiznog oceana očarale su ga, a krhkost otočnog ekosustava i inicijative lokalnog stanovništva za zaštitu biološke raznolikosti otoka inspirirale su ga da se izrazi kroz dizajn i na taj način skrene pozornost na potrebe koji ovaj mali otočni raj ima.

Ono što me stvarno inspiriralo je kako se brinu o svom otoku kako bi zaštitili svoj ekosustav i biološku raznolikost. To je tako mali otok u Indijskom oceanu, pa je vrlo osjetljiv na promjene okoliša, a oni su toliko predani u brizi za njega. To me inspiriralo da ovu kolekciju nazovem Protect Paradise.”Abderrahmane Trabsini, suosnivač brendi Daily Paper.

Ova nam suradnja pomaže da ojačamo neke od glavnih vrijednosti Havaianasa, a to su povezivanje s prirodom i briga o našem planetu. Također smo oduševljeni partnerstvom s brendom koji ima nevjerojatnu povijest i vrijednosti kao što je Daily Paper.“ – izjavio je Mafê Albuquerque, potpredsjednik globalnog marketinga Havaianasa.

Kolekcija Daily Paper x Havaianas dostupna je globalno, u fizičkim i on-line trgovinama (https://www.havaianas-store.com/en) branda Havaianas, kao i ekskluzivno u trgovini Daily Paper u Amsterdamu.

FotoPR
ModaModa vijestiŠto je zajedničko nizozemskom kreativnom kolektivu Daily Paper i kultnom brazilskom brandu...

Domenica otkrila svoju Prvu ljubav!

Domenica, mlada glazbenica s otoka Korčule, izazvala je veliko zanimanje svojom novom pjesmom ”Prva ljubav, prva bol”. Ovaj ljetni hit predstavlja Domenicu u potpuno...

Neuspjeh je normalan dio biznisa i života, osvijestim ga, prožvačem i s više mudrosti nastavim dalje

Odlasci na terene, traženje dobrih lokacija i nekretnina, razgovori i savjetovanje klijenata, prodaja… Svakodnevna je to dinamika Martine Naletilić, suvlasnice agencije za prodaju nekretnina...

Ova kolekcija torbi s domaćim potpisom priziva proljeće

Proljeće nam je pokucalo na vrata, a s njim i brojne nove modne kolekcije koje pozivaju na svjež pristup ovosezonskom odijevanju. Jedna od takvih...

Zara očajno predstavlja artikle na svojoj stranici i ova haljina je dokaz

Zara je u prošloj godini nemali broj puta završila na Instagramu i TikToku zbog neobičnih načina kako predstavlja odjeću na svojim stranicama. Opišimo to...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram