Tajna modne eko priče Izabel Kovačić koja nas je osvojila na prvi pogled

Naše more je predivno, magično i nevjerojatno....kad je čisto i plavo, no nažalost naše je more puno plastike i smeća. Nevjerojatno je koliko malo brinemo i koliko puno zagađujemo.

Globalno onečišćenje mora je jedan od najvećih problema današnjeg  modernog društva u kojem prečesto zaboravljamo koliko je upotreba plastike štetna za naš život i život naše djece. Plastika koja završi kao smeće u moru doprinosi  totalnom uništenju okoliša i ubija desetke tisuća životinja svake godine. Plastičnoj vrećici treba 20 godina da se razgradi dok plastičnim slamkama i bocama treba 200 do 450 godina…imamo li toliko vremena?

Lunilou ne želi okretati glavu pred ovakvim činjenicama i problemima. Ovaj prepoznatljivi dječji brend već nekoliko godina brine i u stalnoj je potrazi za eko rješenjima koja može ponuditi Vama i Vašim najmanjima. Nikada nije kasno započeti brinuti o svijetu oko sebe zato je Lunilou odlučio ovogodišnju kolekciju kupaćih kostima napraviti cijelu isljučivo od recikliranog polyamida, napravljenog  od ECONYL®a i  100%tnog NILIT® Ecocare recikliranog najlona 6.6 sa UPF 50+.

‘’Svi znamo da su dječje igre igre bez granica i da se klinci ne zadržavaju dugo na jednom mjestu nego istražuju sav svoj okoliš pa smo upravo zbog toga krenuli u izradu kupaćih kostima. Živimo u zemlji koja se može pohvaliti jednim od najčišćih mora što je u današnje vrijeme rijetkost i mi kroz svoj brend i način poslovanja želimo raditi male korake koji će nadamo se u budućnosti pridonijeti očuvanju prirodnih ljepota. Kada smo radili istraživanje o materijalima za naše kupaće kostime jedina nit vodilja nam je bila kako svoje modele učiniti ne samo praktičnim već i ekološki prihvatljivima za okoliš. Nadamo se da smo ovom kolekcijom uspjeli ostvariti svoje ciljeve te da će naš vjerni kupci još jednom prepoznati kvalitetu koja stoji iza Lunilou’’, rekla nam je vlasnica brenda Izabel Kovačić.

Obiteljski brend Lunilou nastao je kao osobna potreba i potraga za materijalima koji su prirodni i nježni za naše najmlađe,  ali istovremeno grade jednu puno veću i kompleksniju priču, onu o ekološkoj osviještenosti. Od 2015. godine sestre Izabel i Ivana marljivo stvaraju svoj prepoznatljiv brend. Kvalitetnim organskim materijalima koji u skladu sa detaljno razrađenim dizajnom stvaraju priliku za čisto, prekrasno djetinjstvo bez štetnih kemikalija oko naših najmanjih.

‘’Zahvaljujući inovativnom načinu proizvodnje Lunilou kupaći kostimi su izuzetno otporni na klor i mrlje od krema za sunčanje te su uz to bakteriostatski – sprečavaju razvoj bakterija, mekani i super udobni. Cijelo vrijeme pričamo o zajedničkoj borbi malih i velikih pa smo u ovoj kolekciji mislili upravo na to…na male i velike. Asortiman smo obogatili modelima i za mame i tate. Ovo je Lunilou način kako problem otpada riješiti modnim izborima. Ovaj problem nije samo Vaš nego se tiče i Vaše djece i upravo iz tog razloga svi moramo sudjelovati u izgradnji zajedničke čiste budućnosti”, objasnila nam je vlasnica brenda Ivana Andrijanić čije su dvije djevojčice prve male ambasadorice nove Lunilou kolekcije.

Ovu posebnu kolekciju eko kupaćih kostima za djecu i odrasle pogledajte na www.lunilou.com i nastavite stvarati predivne priče za našu i njihovu bolju budućnost uz Lunilou.

Moda Moda vijesti Tajna modne eko priče Izabel Kovačić koja nas je osvojila na prvi...

povezano

jolie preporuke

Zavirite u bajkovitu atmosferu blagdanske večere brenda Alduk

"Nema posebne tajne osim da svemu pristupamo s puno kreativnosti i želje da u cijelom procesu maksimalno uživamo, a svake godine nastojimo produkciju i...

U samom centru Zagreba otvoren butik da da!, nova modna adresa koju će obožavati trendseteri

Strogi centar Zagreba okitio se novom modnom adresom, jedinstvenim butikom zvučnog imena da da! čije su otvorenje popratili brojni domaći trendseteri kao i svi...

Jennifer Lopez opet je zaštitno lice Guessa i izgleda wow!

Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu...

Zaboravite na Hygge, ovo je nova filozofija koju želimo usvojiti u novoj godini!

Jeste li već čuli za Wabi-Sabi? Baš kada ste shvatili što to točno znači Hygge, pojavila se nova životna filozofija koja već izaziva interes ljudi diljem...

Trending

Točkice, prugice i mnoštvo boja krase vaze iz nove kolekcije Zare Home

Zara Home je mnogima jedna od omiljenih destinacija kada je riječ o lijepim detaljima za uređenje doma. Bilo da se radi o konkretnijim komadima...

14 noviteta iz Bershke savršenih za ljetne dane

Bershka je jedna od nezaobilaznih destinacija ako želite obnoviti garderobu trendi komadima po pristupačnim cijenama. Svaka nova kolekcija donosi zanimljive modele, a među novitetima...

Facebook

82,636ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Točkice, prugice i mnoštvo boja krase vaze iz nove kolekcije Zare Home

Zara Home je mnogima jedna od omiljenih destinacija kada je riječ o lijepim detaljima za uređenje doma. Bilo da se radi o konkretnijim komadima...

14 noviteta iz Bershke savršenih za ljetne dane

Bershka je jedna od nezaobilaznih destinacija ako želite obnoviti garderobu trendi komadima po pristupačnim cijenama. Svaka nova kolekcija donosi zanimljive modele, a među novitetima...