Upoznajte novi odvažni domaći brend odjeće –  Lagom

Da domaća modna scena uvijek žudi za novitetima, svježim idejama i neotkrivenom kreativnošću dokaz su djevojke koje stoje iza brenda LAGOM koji je tek krenuo osvajati sve one koji se ne boje istaknuti u masi.

Dvije najbolje prijateljice, Mia Kovač i Sara Gjini upoznale su se u Školi za Modu i dizajn u Zagrebu, a svoje prijateljstvo nastavile i nakon mature iako su im se putevi privremeno razdvojili. Mia je nastavila školovanje na Tekstilno Tehnološkom fakultetu, na studiju modnog dizajna dok je Sara otišla slijediti svoje snove u New York.

LAGOM je priča o snovima, prijateljstvu i modi koja čini onaj dobar osjećaj izražavanja sebe kroz ono što nosimo. Trenutno je najaktualnija limitirana blagdanska kolekcija lansirana sredinom prosinca, a vjerujemo da će biti u trendu cijelu party sezonu sve do toplog proljeća.

Iza brenda stoji mnogo ideja, odricanja, uživanja u procesu, a kroz odgovore na pitanja djevojke nam otkrivaju što su sve pripremile za iduću sezonu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

Kada ste došle na ideju pokretanja vlastitog brenda odjeće i koji su početni procesi kreiranja istog?

Na ideju pokretanja vlastitog biznisa došle smo prošle godine kada smo obje ostale bez posla i vratile se roditeljima s upitnikom iznad glave „što dalje?!“ Pronalažanje posla u struci bila je nemoguća misija, a otvaranje vlastitog biznisa usred pandemije činila nam se kao suluda ideja. No, znajući koliko su naše vještine i vizije komplementarne te koliku podršku imamo od naših obitelji, zaključile smo da je prava prilika da naše jadikovanje uz „virtualne“ kave pretvorimo u svoj srednjoškolski san – LAGOM. Za takav pothvat nam je bila potrebna konkretnija poslovna struktura i oprema pa smo stoga odlučile konkurirati za državne poticaje za samozapošljavanje, što bismo definitivno preporučile svima koji uz malo hrabrosti, imaju i dobre poslovne zamisli. Tu je započela naša priča, ponovna selidba u Zagreb te postupna izgradnja biznisa – od detaljne razrade koncepta i poslovnog plana, do samog brendiranja i izrade naših proizvoda.

Koliko je teško u današnjem svijetu fast fashiona kreirati nešto autentično, nišno i – nosivo? 

Brza moda može stvoriti iluziju da je moderna, autentična i nosiva, ali to ne prodaje. Ona rješava određene potrebe suvremenog čovjeka, ali istovremeno povlači za sobom brojna društvena pitanja kontradiktorna sa onim što moda za nas jest. Pristupamo modi s perspektivom dugovječnosti, izrađujući manje serije kvalitetnih odjevnih predmeta pridajući prioritet održivosti i savjesnim poslovnim odlukama od proizvodnje do odlaganja. Našim klijentima želimo dati priliku da se odmaknu od masovne ponude i pronađu vlastiti stil, ujedno šireći društvenu svijest o važnosti zagovaranja spore mode što je nekada teži posao od samog kreiranja iste.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

U kojoj mjeri vam je formalno obrazovanje pomoglo, prevedeno: što su vas fakulteti zapravo naučili i može li se postati izvrsnim dizajnerom bez ‘formalnog’ backgrounda?

Kao u svakoj struci koja zahtjeva kreativnost i umjetnički duh, tako je i u modnom dizajnu jedna od najvažnijih komponenta stvaranja talent, što potvrđuje činjenica da neki od najuspješnijih dizajnera na svijetu nisu bili formalno obrazovani. Međutim, u današnje vrijeme, talent i dobar ukus nisu dovoljni, ukoliko iza nas ne stoji debeli bankovni račun kojim možemo zaposliti ljude da odrađuju dio posla za koji je nužna gomila znanja i vještina koje zahtijevaju stručnu kompetenciju. Modni dizajn se često pogrešno percipira kao puko crtanje, koje je samo „A“ u sveukupnom procesu izrade odjevnog predmeta od „A-Ž”. Strukovna škola i završeni fakulteti otvorili su nam nove horizonte, percepciju mode i modnog stvaralaštva. Kroz stručne predmete i praktični rad s profesorima od kojih su neki renomirani umjetnici, stekle smo obrazovanje koje nam je dalo sve potrebne temelje da u potpunosti primijenimo svoj talent.

Opišite svoje viđenje Lagom brenda kroz vrijeme? Tko su djevojke kojima se brend ‘obraća’?

Naš brend se fokusira na moderne djevojke i žene koje cijene umjetnost, unikatnu estetiku, konceptualnost s kojom se mogu povezati te majstorsku izradu proizvoda koje kupuju. Svaka žena zaslužuje osjećati se sjajno, a odjeća koju nosi ima izravan utjecaj na njeno samopouzdanje, stoga se usredotočujemo na svestrane žene koje se ne ustručavaju biti svoje, žive punim plućima te ispunjavaju svoje životne izbore samouvjerenošću i stilom – bez obzira na dob.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by LAGOM (@lagom__official)

Prvo zaštitno lice brenda i prve kampanje je Karla Zelić? Opišite nam ukratko kako je protekla suradnja.

Razmišljajući o marketingu i strategijama promocije prve kampanje složile smo se kako je partnerstvo s nekim od influencera savršen alat za promociju našeg brenda. Osim činenjice da je Superbabe Killah definitivno jedna od vodećih i najautentičnijih influencera u Hrvatskoj, smatrale smo njen lik i pojavu savršenom nadopunom kolekcije, radi estetike i koncepta odjevnih predmeta,  što se ispostavilo dobrim odabirom s obzirom da su se i njoj svidjeli naši kompletići. Tako je došlo do jedne ugodne i uspješne suradnje i ovim putem se želimo zahvaliti Karli te svim mladim ljudima koji su podržali te nastavljaju podržavati našu inicijativu i brend. To nam je potvrda da nešto radimo kako treba.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by KARLA CRO(FT) (@superbabekillah)

Koji su planovi Lagoma u bliskoj budućnosti? 

Ovu godinu odlučile smo zaključiti našom drugom po redu kampanjom, a radi se o limitiranoj blagdanskoj kolekciji koja je svjetlo dana ugledala 15. prosinca. Nakon kratke stanke povodom blagdana, ulazimo u Novu godinu sa novim idejama i kolekcijom koja je u izradi. Cilj nam je zadržati naše djelatnosti ekskluzivnima, zagovarajući važnost spore mode te malih, lokalnih brendova. Pune smo novih ideja vezanih za promociju brenda što uključuje mogući pop-up store te samostalnu reviju. Zaista imamo puno zamisli na pladnju koje se nadamo da ćemo moći izrealizirati u zamišljenom toku, ukoliko nam situacija vezana za pademiju to dozvoli.

ModaModa vijestiUpoznajte novi odvažni domaći brend odjeće -  Lagom

Keramičarska radionica kojom pomažemo napuštenim psima? Odmah se prijavljujemo!

Poznati zagrebački keramičarski studio Morra ovog mjeseca organizira jako poseban događaj, odnosno kreativnu radionicu keramike u suradnji s Udrugom Dog&Go, s ciljem skupljanja novca...

Domenica otkrila svoju Prvu ljubav!

Domenica, mlada glazbenica s otoka Korčule, izazvala je veliko zanimanje svojom novom pjesmom ”Prva ljubav, prva bol”. Ovaj ljetni hit predstavlja Domenicu u potpuno...

Facebook

97,224FanovaLajkaj

instagram