Veliki povratak omiljenog skandinavskog brenda na hrvatsko tržište

Marc O’Polo, omiljeni švedski modni brend, poznat po svojoj pročišćenoj, bezvremenskoj estetici, u svojem je novom monobrand storeu, u središtu Zagreba, predstavio novu jesensko-zimsku kolekciju, ali i ekskluzivnu liniju White Label koja je po prvi put dostupna na hrvatskom tržištu.

Ovogodišnja Marc O’Polo jesensko-zimska kolekcija inspirirana je glazbom, točnije, stilskim muzama najvećih glazbenika suvremenog doba. To je istinsko putovanje kroz vrijeme na kojemu susrećemo Francoise Hardy i Jane Birkin, dvije dame jedinstvenog i nepogrešivog stila i posebnih osobnosti.  Jedna predstavlja sramežljivu ljepotu kasnih Šezdesetih – suptilna je, ženstvena i bezvremenska. Druga pak utjelovljuje neodoljivi mix londonskog chica i pariškog laissez-fairea. Elementi, ali i čitavi lookovi, inspirirani vremenom kojega su obilježile, nalaze se u kolekciji i interpretirani su na suvremen način.

Glazbom je protkan i muški dio kolekcije. Komadi odišu udobnošću i funkcionalnošću, omogućuju slobodu pokreta te donose urbanu sportsku dimenziju. I ovdje je prisutna retro inspiracija u suvremenoj interpretaciji, ali i novi trendovi u stilovima.

Dosljedan i vjeran svojim vrijednostima, i ovom kolekcijom Marc O’Polo nastavlja putem održivosti i inovativnosti kojima je prožet njegov jedinstveni stil. Upravo kao i kod glazbe, modni nas stihovi vode na putovanje kroz osjećaje, naglašavajući i obogaćujući iskustvo ljepote, suvremenosti i jednostavnosti što ga Marc O’Polo stvara već više od 50 godina.

ModaModa vijestiVeliki povratak omiljenog skandinavskog brenda na hrvatsko tržište

Tommy Hilfiger predstavlja jesensku kampanju 2025: „The Hilfiger Racing Club“

Glavna lica kampanje su glumac Nicholas Hoult i supermodel Claudia Schiffer, koji oživljavaju Hilfigerovu viziju modernog preppy stila – spoj tradicije, slobode i sofisticirane igre. „Reimaginacija preppy stila...

Facebook

100,860FanovaLajkaj