Volumiozna kampanja sestara Boudoir donosi fantastične statement komade

“Nacrtana kolekcija”

Boudoir predstavlja još jednu u nizu fantastičnih modnih kampanja za novu kolekciju “Nacrtana”. Boudoir  couture kolekcija za jesen/zimu 2018/19, eklektični je miks netipičnog couture izričaja koji se ne veže uz “bridal” tematiku, a satkana je od upečatljivih, voluminoznih komada u potpunosti napravljenih od svilenog organdija, snažnog grafičkog, a istovremeno amorfnog rukopisa. Modeli su savršeno upotpunjeni šeširima iz Boudoir modističke radionice u kojoj su svi komadi iz kolekcije etički proizvedeni.

“Svaka nova kolekcija i kampanja koju radimo je nastavak na naš rad u kojem svake sezone nadograđujemo svoj brend, ali i sebe kao osobe. Kao što je već i poznato, Boudoir kolekcije i kampanje najiščekivanije su svake sezone. I ovu kampanju smo kao i sve druge trudile se čuvati do zadnjeg trenutka tako da efekt iznenađenja bude još veći. Ova kampanja samo je dokaz da u našim modnim pričama glavnu ulogu imaju naši komadi i naš talent da stvorimo nevjerojatne couture komade. Kolekcija se može pogledati na adresi ateliera Radićeva 22 ili na www.boudoir.hr” izjavile su sestre Boudoir, Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić.

Dizajnerice su cjelovitu kolekciju nedavno prikazale za Ljubljana Fashion Weeku. Martina i Morana su treću godinu za redom odabrane kao Europske ambasadorice strukovnog obrazovanja i cjeloživotnog učenja.


FOTO: Franjo Matković
STYLING: Ana Nikačević
MUA: Tena Bašić
KOSA: Katica Topčić za Kevin Murphy
MODEL:Lea Zeba (Talia Model)
ASISTENT FOTOGRAFA: Senja Vild

ModaModa vijestiVolumiozna kampanja sestara Boudoir donosi fantastične statement komade

Prvi program prevencije rizičnog ponašanja u virtualnom okruženju u osnovnim školama

Hrvatski Telekom je u suradnji s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom (ERF) Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo projekt „Alati za moderno doba“, prvi strukturirani i znanstveno utemeljeni program...

Predstavljen branding otoka Hvara

Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video. Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji...

Pitali smo stručnjaka kako riješiti problem osjetljivosti zuba

Ovaj neugodan osjećaj može značajno utjecati na svakodnevni život, ometajući uživanje u hrani i piću te čak izazivajući nelagodu prilikom obavljanja osnovnih oralnih higijenskih...

Joker Out imaju novi singl! Dobro došli u „Sunny Side Of London“!

Brza, rasplesana i, posebno, raspjevana nova pjesma Jokera obraća se svima, bez obzira tko su i što su, pozivajući ih da viču iz sveg glasa! „Breaking news,...

Facebook

91,192FanovaLajkaj

instagram