Zaboravite na sniženja, Loré ima kampanju koja će vas oboriti s nogu

Nedavno uspješno predstavljena kolekcija Cien años de soledad kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana fashion week dobila je novu kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíe Márqueza.

Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca- dvorcu Gutenbuchel u Šoštnju gdje je u suradnji s NovAge Oriflameom snimila vizuale kampanje.

Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Nastojeći ilustrirati radnju knjige Loreta Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitim za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost.  Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i jarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice dvadesetog stoljeća. Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima. Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima.

Vizuale kampanje potpisuje Doris Fatur, šminku je osmislila Petra Sever (za Illamasqua) te frizure Matej Tonković (za Matrix). Zaština lica kolekcije su Manuela Mlinar i Martina Heged (za Relatum Model Management). Kolekciju su upotpunili modeli cipela Les Autres iz Mass Hrvatska.

Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na Facebook stranici, Instagram profilu @lorecollections, te u Loré studiju (Gundulićeva 29a, Zagreb).

  

Moda Moda vijesti Zaboravite na sniženja, Loré ima kampanju koja će vas oboriti s nogu

povezano

jolie preporuke

Modni dodatak kojega morate imati za nadolazeću sezonu

Ususret zimskoj sezoni, lifestyle brend Police predstavlja skijaške i snowboard zaštitne naočale koje je dizajnirao sam Lewis Hamilton, sedmerostruki svjetski prvak F1TM. Elastična traka s...

Trending

Stigla je Zara Home božićna kampanja!

Napokon je stigla Zara Home božićna kampanja naziva "A Portrait of Christmas" koja svake godine donese pregršt ideja za uređenje doma u blagdanskom duhu....

Facebook

84,375ObožavateljiLajkaj

instagram

pročitajte

Stigla je Zara Home božićna kampanja!

Napokon je stigla Zara Home božićna kampanja naziva "A Portrait of Christmas" koja svake godine donese pregršt ideja za uređenje doma u blagdanskom duhu....